Erkekler neden bir kızı jüri üyeleri gibi dış görünüşünü yargılar?

Böyle olan bir çok erkek arkadaşım var bir kızım burunun yapisindan kirpik şekillerine kadar süzüp 10 üzerinden puan veriyorlar fakat daima verdikleri puan düşük oluyor kusurlarını kızın yüzüne falan vuruyorlar yüz bitti mi tarzı yargiliyorlar genelde kusur bulana kadar salmıyorlar fakat diğer erkekler öyle değil kusuru önemsemiyor en ufak ayrıntıya takılanları boğucu falan buluyorlar sizce dediğim erkek tipinin sürekli insanları yargılama nedenleri var mı doğuştan falan mi geliyor
Erkekler neden bir kızı jüri üyeleri gibi dış görünüşünü yargılar?
Cevapla