Aşırı saflıktan ve gereksiz fedakarlıktan nasıl kurtulunur?

Kötü bişey değil demek isterdim ama cidden kötü bisey kimse sizi takmıyor gün geçtikçe daha da içime kapanıp utangaç oluyorum isteklerimi ifade edemiyorum ama iş karşı tarafa geçince allah affetsin köle ediyorum resmen kendimi ortada hiçbir sebep yokken bile kendimi ezmeye alıştım sürekli kendimi eziyorum her seye herkese hemen inanıyorum herkes yardım etmek istiyorm kafayi yicem
Aşırı saflıktan ve gereksiz fedakarlıktan nasıl kurtulunur?
Cevapla