Eşcinsel biriyim ve varoluşsal sıkıntılarım var. Sizce kadın mı yoksa erkek psikoloğa mı gitmeliyim?

Gidip dertlerimi anlatıp içimi dökmek istiyorum. Ama kadın psikoğa gidersem kendime yakın bulduğum için kolaya kaçmış mı olurum ( hep kızlarla iyi anlaşırım çünkü ) ya da erkek seçerek hayatımdaki o erkek konumunun üzerine giderek bir erkek psikoloğa mı gitmeliyim yani sorum biraz hassas aslında anlayabilen olursa bana fikir verebilir mi? Bu eşcinsel hislerinden huzursuz olan ve kurtulmak isteyen biriyim ona göre fikir sunarsanız çok sevinirim 😊
Eşcinsel biriyim ve varoluşsal sıkıntılarım var. Sizce kadın mı yoksa erkek psikoloğa mı gitmeliyim?
Cevapla