Yoksa içiniz dışınız bir mi? Her istediğinizi istediğiniz an söyleyebiliyor musunuz?

Yoksa içiniz dışınız bir mi? Her istediğinizi istediğiniz an söyleyebiliyor musunuz?

Genelde aynı. Benim içimde kalıp bana dert olacağına söylerim karşındakine dert olsun
Evet, aklından geçeni dilinden sakınmayacaksın.
Üsluba dikkat edildiği sürece olması gereken bu bence
Katılıyorum. Üslup da ayrıca önemli bir nokta.
Kesinlikle öyle kırmadan ama ince ince söylemek lazım :)
Çok ince olursak biz kırılmayalım? :)
Karşıdakinin beynini çalıştırması için bazen ince ince laf sokmak gerekiyor ki laf mı soktu bu bana şimdi diye düşünsün 😂
Onu algılayacak yetenekte biriyle karşılaşmak çok güç ama. :)
Bu aralar hep siz haklı olmaya başladınız olmuyor böyle 😂
Haklı olmak mı mutlu olmak mı? Biz mutlu olmayı seçiyoruz. :D
Bu cevap bie tanıdık geldi sanki 😂
Küçük bir farkla. 😂
Kendi silahımla Vurulmuşum gibi bir his 😂
Ehh, biraz öyle oldu. Av/avcı paradoksu bir nevi. 😂
Haklısınız ve katılıyorum demek isterdim ama şu an bir inatlaşma dürtüsü yok değil 😂
Haklı olan taraf ben olmaya başladığım içindir. 😂
Ama siz mutlu olmayı seçerek haklı olmayı bana bıraktınız 😂😂😂
Hem haklı hem mutlu olamıyor muyuz? 😂
Bu yaşımda daha iki duygu aynı anda yaşamadım ama bakalım beklediğim şeyler var 😂
O zaman bir ara sana hem haklı olmanın gururunu hem de mutlu olmayı yaşatmamız gerek. Hayatında bir ilk olsun. 😂
Umarım bir gün olur ama daha zamanı var gibi :)
Yok ya hu, ben bilerek köşeye sıkışmasını da bilirim. Az inatlasırız, sonra sen haklı olursun. Belki mutlu da olursun o an. 😂
Bazen bilerek inatlaştığınız buralardan bile zaten belli oluyor:) ancak mutlu olmak için "mış " gibi yapılması yaşımı geçeli çok oldu 😂
Evet, bazen bilerek yapıyorum ama amaç farklı. O sohbetteki gülümseme duygusunu seviyorum. 😅 Ayrıca mış gibi yapmaya da gerek yok, sen her türlu sağlı sollu köşeye sıkıştırırsın beni. 😅😂
Bu ara formdan düştüm galiba ya da düşüyorum pek köşelik olmuyorsunuz bu ara :)
8 saat yolculuk sonrası kendine gelemedin henüz. 😂
8 saatlik yolculuktan sonraki gün daha yorucu bir gündü keşke 8 saatlik yolla kalsaydı 😂
O zaman kendine gelmen bir iki haftayı bulacak gibi görünüyor. 😂
Sanırım bu hafta biraz yorucu ve harkertli geçecek sonrası sakin olur ama psikolojik olarak nasıl olurum kestiremiyorum :)
Yine haklıyım, en az 2 haftan var. 😂
Sadece yorucu geçireceğim 5 gün var :)
Dinlenmen de en az 1 hafta sürecek ama. 😂
Yaklaşık 3 hafta 😂
E ben haklı olmanın tadını çıkarayım şimdiden öyleyse. 😂
En az iki haftadan bir haftaya düşüp cevabın 3 hafta olmasıyla nasıl bir haklılık yorucu gün sayımda 5 :) ben şok 😂
Şöyle ki; başta 1 2 hafta demiştim. 5 gün yorucu geçmesi 1 hafta da dinlenme payı desek 2 hafta yapar yaklaşık olarak. Sen 3 haftaya ihtiyaç duysan da süreç 2 hafta içerisinde biter. 1 2 gün için beni mi kıracaksın? 😂
Dinlenme süreci eğer plan değişikliği olmazsa kesin 3 hafta ama bir iki gün için kırmam ama büyük büyük haklı olduğunu düşünmenede göz yumamam 😂
Haklıyım ama. 😂
Hayır değilsin 😂
Öyleyim. 😂
Garip sevinsin he de geç diyorum ama gönlüm el vermiyor 😂
Çünkü inatlaşma güdüne engel olamıyorsun. 😂
Çünkü yapımım nerdeyse yüzde 65 i inat kendime engel olamıyorum 😂
%35'lik dilimden faydalanmayı talep ediyorum. Ayrıcalıklı hissederim kendimi. 😂
Evet farklı
İçinden gelenleri söylemekten korkmamalısın.
Söyleyince olmuyo
Peki.
Cevap
4Cevap
Genelde aynılar
Çok sık yaşamam onu. Söylerim ben içimde kalır yoksa
İçin dışım bir ne düşünürsem direkt söylerim😌
ara ara değşiyor
Söyleyen söyleyene ,,,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar