Kendi kendine tribe giren insanlar hakkında düşünceleriniz neler?

Kendi kendine tribe giren insanlar hakkında düşünceleriniz neler?

Ben itici buluyorum. Sorun varsa çözer halledersin açıkça söylersin sorun şu diye. Ama söylemeyip devamlı kendi kendine triplere girmek çocukça geliyor.
Cevap
5Cevap
Öyle insanlara gösterecek tahammülüm kalmadı artık. Derdin varsa söyler geçersin. Ama yok kafalarına göre trip yapıyorlar.
Tosbağam afkurma bana çekemem diyorum
Öz güvenleri düşüktür
Kendi hallerine bırakıyorum öylelerini. Çoluk çocuk davranışlarıyla zehirleyemem kendimi.
Mantıklı 🤔
Yorumlara bakınca anlamaya gayret etmek ne kadar da zorlaşmış. Hic kimse yoktan yere bu tarz şeyler yapmaz muhakkak vardır nedeni.
Kendince nedeni vardır ama bu dışarıya yansıtma hakkını vermez kimseye 🤔
Buna kisi kendisi karar verir. Nazi geçen biriyse bal gibi de hakkidir.😁
Hiç de bile değildir içinde yaşadığı kendisini ilgilendirir dışarıda yaşadığı başkalarını içinde yaşıyor ise içinde tutmayı bilecek o yüzden 😏
Sizinle farklı düşünüyoruz.
Insan sevdiği ve değer verdiği kişinin nazini da ceker cefasini da. Herkese değil de size yapılıyorsa orada farklı mesaj da vardır. Mesajları okumaya gayret ederseniz benzer sorunla tekrar karşılaşmazsanız.😏
Sadece bana yapıldığını bilemem ortada bir sevgi yok bir şey yok o yüzden insanların gelip tripler atması hoşuma gitmiyor. Mesajları okumak farklı bir şeydir bazı mesajları göndermeye cüret etmek başka bir şeydir 🙃 evet sizle kesinlikle farklı düşünüyoruz ☺️
Sasirmiyorum genel itibari ile benim fikirlerim cogunluktan farklidir.🙄
Oldukça mekanik dusunuyorsunuz. Ogreten olur elbet.
Kimsenin bir şey öğretmesine gerek yok herkesin doğrusu kendine ;))) bence sen de oldukça yanli düşünüyorsun. Herkesin sınırları vardır çizdiği. Kimse sınırlarımı geçemez. İçinde yaşayan gitsin bir köşede oynasın başkalarını rahatsız etmesin 🙃
Umrumda olmaz öyleleri. Sürekli kendi kendine triplere giren birine tahammülüm olmaz.
Uyuyorken engellenmişim kendince nedenler yüzünden. Sadece cevap hakkı vermediği için üzüldüm o da bu grupta insansa😶
Girer 🤣
Hm.. Kendini belki de yetersiz gördüğüi için tribe girebilir bir kişi. Yapılması gerekeni yapamadığı için.
Hiç sabrım gelmiyor öyle insanlara. Umursamıyorum.
Tam bir ergenlik der susarım yani aslında manyak bir bakış atıp uzaklaşırım ondan o an 😅
Kendi kendine değildir, vardir bir sebep inandığı...
Kendi içinde bambaşka dünyası var bence onların. Orada yaşayıp gerçekte tribe giriyorlar 😂
Kendi doğal ortamlarına bırakılmalılar. Hiç bir şey düşünmüyorum uzak dururum.
Doktorlar yalnız birakın diyor böyleleri icin
Direk tıkalım bir yere uğraşmaya gerek yok 🤣
İyi fikir😅
Yesinler birbirlerini 🤪
Ne hali varsa görsün 😄
Çok mantıklı 🤣
Sinir bozucu oluyorlar bazilari kimsenin dediklerini umursamiyor bazilari aksine cok umursuyor ortasi yok
Onlardan biri olarak toksik insan olduğumu düşünüyorum.
Onlar hep dışlanmış ve iğnelenmiş insanlar onarı üzmeyelim
Kendi kendilerine çıkarlar o tripten
öyle bir ark vardı okulda şizofrendi fkdjsf
Hasta olduklarını düşünüyorum
Amann tavşan daha küsmüş, dağın s*ikinde mi
Takmıyorum
Garipler fazla
Tuhaflar.
Mal derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?