Kişilik & Karakter İnsan ilişkilerinde "ben bi şey yaptıysam, vardır bir hikmeti" mi dersiniz, yoksa habire tedirgin misiniz? tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik 🍀🍀🧚🧚⭐ Sizdeki özgüven herkesi ezer geçer mi, yoksa kendinizden daima yanlış bir hareket mi beklersiniz?⭐#tubasueda 🍀🍀🧚🧚 İnsan ilişkilerinde "ben bi şey yaptıysam, vardır bir hikmeti" mi dersiniz, yoksa habire tedirgin misiniz? Cevapla İlişki Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Bazen su akar yolunu bulur. O yüzden vardır bir hikmeti bunun da derim. Ancak ben sorun yaşamam ben pek insan ilişkilerimde. Hani yaşarsam hocalarımla belki. 1 0 Yorumla
Angel2597 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben bir şey yaptıysam vardır bir bildiğim vardır bir sebebi yani😃Tedirginliği en azından bu konuda yaşamıyorum 😃 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı. Emin olmadan konuşmam ve yapmam. Yaptığımda hata var ise özür dilerim. Öz güvenim ise bana dedirten veya yaptıran güçtür :) 1 1 Yorumla superpsikolog +1 yıl EİG için teşekkür ederim. Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et FenomenMaster Yaş: 45 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı. Yapıyorsam bişeyleri vardır bir bildiğim...😄 1 0 Yorumla
Corlu5944 Takip Et Xper 6 Yaş: 51 , eic 98% +1 yıl Ben bir şey yaptıysam düşünmeden yapmam 10 kere düşünürüm sonra da arkama bakmam kim ne derse desin ki ne düşünürse düşünsün 1 0 Yorumla
Hardcorebadgirl Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yaptıysam vardır bir hikmeti aynen 1 0 Yorumla