Bu arada herkesin Kandili mübarek olsun hayirli Kandiller dilerim (: hadii bakalim?
https://youtu.be/8tt3fXOxSuY
https://youtu.be/8tt3fXOxSuY


hayırlı kandiller diyelim geçmiş olsa da :) karakterimle alakalı kimsenin bilmediği şey 🙄 bulamadım aama aşırı kinciyim unutmuyorum sevdiğim birisinin bişeyi affetsem bile bu içimde dönmeye devam ediyor asla unutamıyorum ve zamanla soğuyorum anlık soğuyorum gün içinde aklıma geliyor soğuyorum vs kısaca üzüldüysem üzeni unutamıyorum amaaan diyemiyorum
Evet, aşırı duygusal oluşum. Ve bunu saklarım..
Duygusal olmak iyidir yine duygularin vardir demektir
Duygusal olmak iyidir evet. Lakin kontrol edilemeyen duygular zarar verir. Bu arada sizi hatırlar gibiyim.
Bende seni birden taniyormusum gibiyim ama cikartamadim eski hesabimi sileli baya oldu 5 ay önce
Profil fotosundan tanıdım. Nicki çok hatırlamıyorum ama..
Evet eski hesabimdada vardi ama ben seni cikartamadim hem tanidik geliyorsun unuttum aylar gecti aradan :/ ...
Biz hiç konuşmadık. Belki nick olarak hatırlıyor olabilirsin. Bir kaç defa sorularda karşılaşmış olabiliriz.
Aynen öyle olabilir bak aslinda kimseye kolay kolay yazan biri degilim o yüzden bi kac arkadasim var oda taa eskilerden
Kaç yıllık üyesin? Bana 6/7 yıl olmuştur. Yani ben maksimum 1 yıllık üye olduğunu düşündüm açıkcası..
Aynen öyle gibi
Cevap
12Cevap
Elbette var vakti gelince ortaya çıkacaktır
Neymiş 😂
Niye söyliyimm 😂 bu arada bir şey yazmışsınız ben cevap verdim aslında ama ulaşılamadı o neden öyle oldu 😂
Hahaha bilmiyorum ne yazdim acaba unuttum bile Haaa Kusura bakma felan yazmistim hatirladim simdi
Karakter sunumum bellidir
Evet var tabi ki
Seninde kandilin mübarek olsun 🙏🏻
Neysem oyum yok öyle gizli bir yönüm
Sagol Amin
Neysem oyum ya biraz içime kapanığım bazı konularda o.
Melek yüzümün dışında adi cani vahşi acımasız ve psikopat bir canavar oluşum.
Yok.
Neysem oyum.
Açık sözlü, net ve aşırı derecede keskin.
Evet var. Karanlık bir tarafım var maalesef.
Çok az kişinin bildiği şeyler var tabii ki..
Söylesene haha
Kendimin bile bilmediği vardır
Var.
sanaldakiler biliyor
Var.
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar