Kişilik & Karakter Son zamanlarda insanlar bana harikasın diyor. Mutlu oluyorum evet ama neden üst üste denk gelmeye başladı 😂😃? aysslay Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ya sevilen biri olduğumu düşünmeye başlıyorum haberim mi yoktu yoksa 🤨🤨🤨🤨 Son zamanlarda insanlar bana harikasın diyor. Mutlu oluyorum evet ama neden üst üste denk gelmeye başladı 😂😃? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Lobellia Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Harikasın 💘 0 1 Yorumla aysslay +1 yıl Abo 😱 Yorumla
Sahil06 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 93% +1 yıl Harikasın yaw... 0 1 Yorumla aysslay +1 yıl Abo😱 Yorumla
Frankie34 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 619 cevap paylaştı. Harikasın jsjsjsj 0 8 Yorumla aysslay +1 yıl 😶beklemiyordum ama doğrusu Teşekkür ederim 🤠😋 Yorumla Frankie34 +1 yıl Pek takılma yaa gül gec ☺️ Yorumla aysslay +1 yıl Mutlu oluyorum ayol Yorumla Frankie34 +1 yıl Herkes mutlu olur normal ☺️😅 Yorumla aysslay +1 yıl O sizin harikalığınız efenim Yorumla Frankie34 +1 yıl Hahahaha teşekkür ederim ama ben harika değilim 😅 Yorumla aysslay +1 yıl Harika insan olmaz ki efenim sözdür onlar. siz de mutlu olun Yorumla Frankie34 +1 yıl Ben gercekciyim biraz Yorumla
Sikintiyok1903 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 868 cevap paylaştı. Demekki harikasın 0 10 Yorumla aysslay +1 yıl Teşekkür ederim o insanlara da. İnsan da mütevazilik kalmayacak ayol.Bakıyorum kendime onlar ne görüyor bende acep Yorumla Sikintiyok1903 +1 yıl İnsanlara yaklaşımın güzeldir kimseyi kırmıyorsundur belki. Yorumla aysslay +1 yıl Öyle evet ama mütevazı gönlüme fazla olmaya başladı Yorumla Sikintiyok1903 +1 yıl Haha biraz sertleş o zaman 😀😀 Yorumla aysslay +1 yıl Tak kabul edeyim mi😃 Yorumla Sikintiyok1903 +1 yıl Hadi önce benim üstümde test edelim :))) Yorumla aysslay +1 yıl Lafları kastetmiştim peki ya siz neyi Yorumla Sikintiyok1903 +1 yıl Ben milleti ters davran demek istemiştim haha Yorumla Sikintiyok1903 +1 yıl Millete Yorumla aysslay +1 yıl Olmaj Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Harikasın 💘
Abo 😱
Harikasın yaw...
Abo😱
Harikasın jsjsjsj
😶beklemiyordum ama doğrusu
Teşekkür ederim 🤠😋
Pek takılma yaa gül gec ☺️
Mutlu oluyorum ayol
Herkes mutlu olur normal ☺️😅
O sizin harikalığınız efenim
Hahahaha teşekkür ederim ama ben harika değilim 😅
Harika insan olmaz ki efenim sözdür onlar. siz de mutlu olun
Ben gercekciyim biraz
Demekki harikasın
Teşekkür ederim o insanlara da.
İnsan da mütevazilik kalmayacak ayol.
Bakıyorum kendime onlar ne görüyor bende acep
İnsanlara yaklaşımın güzeldir kimseyi kırmıyorsundur belki.
Öyle evet ama mütevazı gönlüme fazla olmaya başladı
Haha biraz sertleş o zaman 😀😀
Tak kabul edeyim mi😃
Hadi önce benim üstümde test edelim :)))
Lafları kastetmiştim peki ya siz neyi
Ben milleti ters davran demek istemiştim haha
Millete
Olmaj