Dansta, çizimde, yazıda yetenekliyim ama bunun dışında her şeyde beceriksiz hissediyorum. normal mi?

Sanki geriye kalan her şeyde herkes daha iyi gibi geliyor. Ben bir hiçim gibi

İnsan ilişkileri olsun, bilgili olmak, sohbet edebilmek kültürlü olmak olsun

Dansta, çizimde, yazıda yetenekliyim ama bunun dışında her şeyde beceriksiz hissediyorum. normal mi?
Cevapla