Sanki geriye kalan her şeyde herkes daha iyi gibi geliyor. Ben bir hiçim gibi
İnsan ilişkileri olsun, bilgili olmak, sohbet edebilmek kültürlü olmak olsun
Sanki geriye kalan her şeyde herkes daha iyi gibi geliyor. Ben bir hiçim gibi
İnsan ilişkileri olsun, bilgili olmak, sohbet edebilmek kültürlü olmak olsun
Normal, demek ki sağ beyinin gelişmiş. Kendini sanat alanında geliştirirsen iyi yerlere gelebilirsin.
Cevap
4Cevap
Bence normal her insan çoğu şeyde yetenekli olamaz
Normal insansin iste digerlerine nobel mi veriyorlar
Ben hepsinde sıfırım hiç bir halt becerdiğim yok
Herkesin iyi olduğu konular farklıdır.
Olur öyle şeyler arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?