Kızlar selam. Kocam Aslan burcu bir adam. Evimiz 2+1 bir odasını ardiye gibi kullanıyoruz. Evlendikten sonra malum kilo aldı adam. Gittik yürüyüş bandı, spor aletleri vs. Aldık o odayı topladık spor odası gibi yaptık. Ama eşim 1 sefer kullandı o odayı sonra bir daha spor yapmadı adım bile atmadı. Bunun sebebi de çalışma saatlerinin tutarsızlığı. Yani 10 saatten fazla çalışıp bide üstüne spor yapacak hali yok.
Benim birde 2 kedim var. Normalde o odayı eşim sahiplenmeden önce ben orayı hem ardiye hemde kedinin kumudur mamasıdır oraya koyuyordum. Koku olmasın, kumları patisiyle oraya buraya taşımasınlar en azından o oda pislensin sadece diye. her şey iyi güzeldi eşim sonra herşeye karışmaya başladı.
"Ben spor odası yapıcam orayı mis gibi kilo vericez bak, zımba gibi olucaz" falan filan. Özetle şu an orası kullanılmıyor.
Bende kullanılmadığı için hayvanların eşyalarını tekrar oraya taşımak istediğimi söyledim. Çünkü şu an kedi kumu bizim duşumuzda. Mamaları da koridorda.
Eşim diyoki "kullanırım fırsatım olunca","o odayı ben boşuna mı kurdum","yapıcam spor müsait olunca" gibi. O fırsat olmayacak arkadaşım anlamıyor musun 😂
Aylardır bu odanın savaşını veriyorum. En son çocuk yapıcam arkadaşlar bi bok diyemiyecek. Bu gibi durumlar yaşadınız mı, eşime o odanın saçma sapan boş kalmasını istemediğimi daha nasıl anlatabilirim?
Evde gün boyu oturan, temizleyen, çekip çekiveren de benim arkadaşlar. Bunu da söyledim ona. Ama maalesef ben kişiliğinin bu olduğuna inandım artık.
Benim birde 2 kedim var. Normalde o odayı eşim sahiplenmeden önce ben orayı hem ardiye hemde kedinin kumudur mamasıdır oraya koyuyordum. Koku olmasın, kumları patisiyle oraya buraya taşımasınlar en azından o oda pislensin sadece diye. her şey iyi güzeldi eşim sonra herşeye karışmaya başladı.
"Ben spor odası yapıcam orayı mis gibi kilo vericez bak, zımba gibi olucaz" falan filan. Özetle şu an orası kullanılmıyor.
Bende kullanılmadığı için hayvanların eşyalarını tekrar oraya taşımak istediğimi söyledim. Çünkü şu an kedi kumu bizim duşumuzda. Mamaları da koridorda.
Eşim diyoki "kullanırım fırsatım olunca","o odayı ben boşuna mı kurdum","yapıcam spor müsait olunca" gibi. O fırsat olmayacak arkadaşım anlamıyor musun 😂
Aylardır bu odanın savaşını veriyorum. En son çocuk yapıcam arkadaşlar bi bok diyemiyecek. Bu gibi durumlar yaşadınız mı, eşime o odanın saçma sapan boş kalmasını istemediğimi daha nasıl anlatabilirim?
Evde gün boyu oturan, temizleyen, çekip çekiveren de benim arkadaşlar. Bunu da söyledim ona. Ama maalesef ben kişiliğinin bu olduğuna inandım artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer