Var tabii ki. Hayatına giren insanlar her zaman bir şeyler katarak gider. Kimi sana; bir daha asla bu tip insanlara yaklaşmam dedirtir, diğerleri güzel şeyler katarak giderler. Bazıları iyi ki uzaklar, bir daha yakın olmamak üzere
Sonradan anlıyor, görüyoruz maalesef.. Çünkü ne m*l olduklarını, asıl kimliklerini o zaman gösteriyorlar bize.. İşte o zaman "iyi ki" diyoruz, dedim de.. Artık onlar düşünsün.. 😄