Kişilik & Karakter Yaşadığım hiçbir şeyden pişmanlık duymuyorum , diyebilir misin? MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Yaşadığın hiçbirşeyden pişmanlık duymayacak kadar gözü karamısın. Yaşamak istediklerini iliklerine kadar hisseden ve bundan pişman olmayan yapınız var mı? Güncellemeler+1 yıl https://youtu.be/aYWrmmdSWMg Güncellemeler+1 yıl Güncel Yaşadığım hiçbir şeyden pişmanlık duymuyorum , diyebilir misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet pişmanlığım yok hiç bir konuda 1 0 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazı kararları daha erken alsam guzel olurdu ama iste o zaman da farklıydı bilgim yokti 1 0 Yorumla
__NoName__ Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Yaşadıklarım için pişman olmam sadece kaçırdığım fırsatlar için pişman olurum 1 0 Yorumla
Lobellia Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Diyemem. Pişman olduğum şeyler oldu. 1 0 Yorumla
baturr93 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Bence her insanın keşke şöyle yapsaydım, deseydim dediği yaşanmışlığı vardır 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı. Hayır, pişmanlıklarım daha fazla. 1 0 Yorumla
sudekoo Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Pişmanım elbet neyin dalgasını geçeceğim. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet pişmanlığım yok hiç bir konuda
Bazı kararları daha erken alsam guzel olurdu ama iste o zaman da farklıydı bilgim yokti
Yaşadıklarım için pişman olmam sadece kaçırdığım fırsatlar için pişman olurum
Diyemem. Pişman olduğum şeyler oldu.
Bence her insanın keşke şöyle yapsaydım, deseydim dediği yaşanmışlığı vardır
Hayır, pişmanlıklarım daha fazla.
Pişmanım elbet neyin dalgasını geçeceğim.
Hayır çok pişmanlığım var
Hiç pişman olmadım
Çok pişmanım