Güncellemeler
+1 yıl
Richard ramirez, ted bundy, jeffrey dahmer… ve daha farkli seri katillerin videolarina ve hikayelerine bakiyorum youtube dan da ve cok hosuma gidiyor … yaptiklari Degil ama düsünceleri hosuma gidiyor.. hepsinin
Var mi sizin aranizda birileri?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
sevgi görmedikleri için
yazdığın isimlerin hepsi katilden çok tecavüzcü çok fazla film izlediğin için toz pembe geliyor sana her şey :)
farklı geliyor, özellikle ted bundy gibilerinin falan farklı düşünceleri var o yüzden sanırım üstelik çok zeki oluyor planlı katiller
Neden olcak, HARD sevdiklerindendir herhalde 😂
Bazıları gerçekten acıyı seviyor...
Kibarlığı, inceliği ise ucuz ve kadınsı buluyor😏
Taş Devrinde de zaten kadın erkeği tarafından sürüklenerek götürülürmüş😏
"Her malın bir alıcısı vardır" diye boşuna söylenmemiş de ondan.
:D: Dyok fılmlerden sonra etkıden cıkıyorum genelde
Hiç çekici bulmuyorum. Kadınlar neden şiddetten hoşlanır onu bilmiyorum.
YouTube kanalımda seslendirmiştim. İlginçti evet
YouTube kanalin adi ne :)
Videoları sildim sadece dizi analizlerim kaldı. Kanalimın ismi narmanson sıkıldım bıraktım kanalımı 1 yıl oldu
Sanırım bunlardan birisi sensin... Peki sen söyler misin nedenini? Vahşi olmaları onları daha erkeksi bulmanı mı sağlıyor? Ya da zekilikleri mi tek başına?
Yani Söyle diyim. Bir Adam ne Kadar distan yani görünüsten olarak „cirkin“ olsa bile.. seri katil ise ya da cok cok zeki olursa ozaman baya hoslaniyorum ve cekici buluyorum. Tabi katillerin yaptiklarini asla desteklemem ve Hos bulmuyorum.. ama cesaretleri ve risk e girmeleri beni cok cekiyor.. cok erkeksi buluyorum.. karizmatik (yakisikli olsun demiyorum!) gizemli ve kötü seytanci Bir tarafi var ise -> zaten zeki dir o yüzden den hoslanirim
Hmm seri katil olmam dışında böyle biriyim :D aman ya asılan asılan olmaz böyle :D
🥵😂 öylemi
Öyle, birazcık deliliğim var. Tutkuyla bağlandığım şey uğruna her şeyi göze alırım ve riski severim... Seri katil asla olmam ama karanlık bir yanım vardır beni üzmek isteyenlere karşı
Yaz bana
Erkeklerden çevremde hiç çekici bulan görmedim. Korkuyorlar aksine
Empati eksikliği, manipülatif tavır, sosyal cazibe, korkusuzluk, kedersizlik dürtüselliktir
Neymiş hoşuna giden düşünceleri seri katillerin ne gibi düşünceleri olabilir merak ettim açıkçası
Stockholm sendromu
millet ne yapacağını şaşırmış
Ağır psikolojik sorunlar yaşadıkları için
Bir adı vardı Stockholm Sendromu olabilir
Neymiş düşünceleri anlat hele.
Ölmeyi bayılmak sanıyorlar.
Millet celladına aşık olmuşsa yapacak bir şey yok.
Farklı geliyor ya da güçlü
Zeka?
Zekalarından etkileniyor olabilirler..
Psikopat oldukları için mi
O çekici bulanlarda onlar gibi psikopat da ondan
Yani Ben 😬😬
187 nerden geliyor. Strassen bande deme, aşşa atarim seni
Nein keine Sorge haha straßenbande gibi cöp dinlemem merak etme 😂😂
Alman misin sen
Evet
Bende hamburg dayim
Cool
Mahalleden çikabildigimiz mi var mk ne hamburgu.
Varsa bi 100 euro gonder de sonra hesaplaşıriz
Hani hamburgdaydin haha
Keşkeee 😢😢
Var mı cidden öyleleri
Evet Ben mesela
Değişik bir yaklaşım Cidden
Farklı cesurca bulmalarindan
Sorunludur
kaşınıyorlsr
Allah korusun cümle âlemi
Tr kızı sorunsalı
Aman aman ne çekicisi be