Lafta melek, icraatta kelek çıkanlara ne demek istersiniz?

Görüyoruz bazı insanların konuşurken, kendini anlatırken kendini böyle melek gibi lanse edip de icraate gelince KELEK çıkmasını, o kadar çok örneği var ki yani en basitinden kendini çok dindar gösterenler, şu günah bu haram ben şunu yapmam bunu yapmam kalp kırmam falan filan. İlk başta Eda hanımmmm, sonra sokaktaki köpeğe verdiği değer kadar değer vermemeye başlamalar yani önce çok saygılı efendi, daha sonra serseri.. Ama hiç kalp kırmazmış gibi "Hak"tan, Allah katından falan bahseden bu insan müsveddelerinin altında bir bir yatıyor kötülükler, sinsilikler.

Sadece kulesini görüyoruz, kendisini göremiyoruz hahaha
Sadece kulesini görüyoruz, kendisini göremiyoruz hahaha

Bu tip insanlara buradan ne demek istersiniz?

ᴀsʟɪɴᴅᴀ ᴛᴀᴍ ʙᴏʏʟᴇ
ᴀsʟɪɴᴅᴀ ᴛᴀᴍ ʙᴏʏʟᴇ

ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru bence de 🙈😬🤭🤓
Lafta melek, icraatta kelek çıkanlara ne demek istersiniz?
Cevapla