O kadar şeyden sonra hala birilerine güvenmeyi istemek aptallık mı?

bi insan niye böyle bişey yapsın ki yani biz niye yaşıyoruz bana soruldu mu gelcen mi dünyaya diye istion mu dediler mi, demediler e o zaman neden uğraşıyorum
O kadar şeyden sonra hala birilerine güvenmeyi istemek aptallık mı?
O kadar şeyden sonra hala birilerine güvenmeyi istemek aptallık mı?
Cevapla