bi insan niye böyle bişey yapsın ki yani biz niye yaşıyoruz bana soruldu mu gelcen mi dünyaya diye istion mu dediler mi, demediler e o zaman neden uğraşıyorum
O kadar şeyden sonra hala birilerine güvenmeyi istemek aptallık mı?
Hayır neden aptallık olsun ki bu dünyada gerçekten sevgilim dostluğun arkadaşlığın kıymetini bilen insanlar da var, sonuçta su içerken elindeki bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçiyor musun?
Böyle düşündükten sonra zaten insanın hayatta kimseyle konuşmaması hatta bir dağ başında çekilmesi gerekir en azından seni mutlu edecek insanların kim olduğunu daha iyi anlamış olursun bazı şeyler tecrübeden ibarettir ve tecrübe insanı aslında bir nevi mutluluk getirir.