Link her şeyi özetledi benim için 😂
sizde durum nedir 😅

https://www.instagram.com/reel/CjGiAYXj8V1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Link her şeyi özetledi benim için 😂
sizde durum nedir 😅

https://www.instagram.com/reel/CjGiAYXj8V1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Bana layık olamayanlar.. Sokak lambası gibi; kime yandıkları belli olmayanlar..
Yaptıklarına bakmayıp, aynı şeyi karşıdaki yapınca suçlayan aymaz ve benciller..
Evin değil, site kapısının mandalı olsun.. 😄
Genel fikrim bu zaten.. 😄
E genel tarzım da böyle olunca, genelde bomba gibi oluyor böyle.. 😅
Bitter sevenlere selam olsun.. 😂
Rica ederim.. 😂😂
Cevap
13Cevap
gereksiz beni çekemeyen insanlar
Linkteki videoyu her izlediğimde çok yükseliyoru. O kadar doğru konuşuyorki
benim için saygısız insanlar dış kapının mandalıdır..
hepsi buı
Ben herkes için dış kapının mandalı olmaya razıyım. Rahatsız etmesinler beni başka ihsan eylemem.
aslında coguuuu insanı mandaldan daha kıymetsiz olduğu için silip attım
aile dısı herkes . umrum dişi.
az insan , çok huzur
benim için “hiçkimse” sıfatında olan herkes mandaldır kapı dışı
Beyni yok fikri var olanlar 😁
Adam yerine koymadığım herkes
Çok samimi olmadığım herkes
Her alanda kötülük (dışlayan, dalga geçen, ayrımcılık yapan, yalancılar…) kişilerdir.
Empati kurmayı bilmeyenler ve kendine çok güvenen insanlar benim için dış kapının mandalı sayılır...
benle aynı hanede bulunmayanlar
Öyledir..
Egoistler
Düşük zekalılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?