Bir uçurumun kenarında bağırıp, hayata dönmek isteyen ben. 😌




Bense kocaman arkanım
Evet, var. Fakat bunun beni etkilememesi için çaba gösteriyorum. Birileri beni yetersiz bulduğu için yetersiz olmam, ben kendimi yetersiz bulduğum için yetersiz biri olurum...
Hayır kimse bana yetersiz hissettiremez
Cevap
9Cevap
Hayatımda biri yok ki yetersiz hissedeyim, o bile yok...
Öyle biri hayatımda olamaz
Bana yetersiz gelen şeyler var ben herşeye yeterim.💪
Yok tabii ki..
Kim köpekmiş onlar.. :))
Evet, bugün oldu böyle bir şey.
Kim olduğunun şu an için önemi yok, isim verip incitmek istemem.
Fake değilsin, evet komikler.
Hayır Yok Ben kendime yeterim 👻
Hayır yok çok şükür
Öyle biri yok benim hayatımda ya :)
Benim o kişi😃
Vardı şimdi hepsi engelli listemde.
Hayır yok
Hayır yok
kendim :)
Hayır yok.
Yok canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?