Millete çatacağıma, kendime katarım deyip yaşamak en kârlısı değil mi?

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚

Kendi yargılarına ve önyargılarına uyup ta her önüne gelene çatarak ömür geçmiyor en iyisi kendine yeni bir güzellik katmak 😃

#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Millete çatacağıma, kendime katarım deyip yaşamak en kârlısı değil mi?
Millete çatacağıma, kendime katarım deyip yaşamak en kârlısı değil mi?
Cevapla