
Hiç konuşacak moodum olmaz 🙄 Sadece susarım 🤫 Çok kırıldıysam istemsizce göz yaşlarım damlar 🥹 Toparlanınca iletişime geçerim 👌

Hiç konuşacak moodum olmaz 🙄 Sadece susarım 🤫 Çok kırıldıysam istemsizce göz yaşlarım damlar 🥹 Toparlanınca iletişime geçerim 👌
Kırıldıysam ilk tepkim sert olur, sonra yumuşarım. Beni tanıyanlar sert tepkinin ardındaki yumuşamayı bekler. Tanımayanlar ise mesafe koyup soğuk yapar.
Kırılınca sessizleşir susarım, samimi davranamam, neşeli konuşamam, hiçbir şey olmamış gibi de yapamam. Sonra ben bunu hak edecek ne yaptığımı sorgularım işte en büyük yarada budur...
Teşekkür ederim. 😌🌺
Rica ederim Bayan @Acid_Qeenn
Susar ve uzaklaşırım.
Cevap
10Cevap
Kırılmayacak kadar hissizleştim. Sanırım istemediğim bir durum olduğu vakit iletişimi keserim..
Kırmaktan başka bir şey yapmam.. Kimse beni kıracak kadar, benden değerli değil..
Kırıldıysam, kökünü kazırım..
Bazen ben de kırdığımın farkında olmuyorum, yaptığım şeyler doğal 😀 bi sigara yakıyorum kara kara düşünüyorum
Ağlamam kendimi dusurnem ve direkt uzaklaşır im iletişimde kurmam hatasini anlar donerse belki şans bulur
Silerim herseyii o kisiye karsi butun iyi niyetim yok olur
bazen susarım bazen kıyametleri koparırım kırıldığımdan çok karşı tarafı paramparça ederim
Muhattap olmam nefret ederim bu tarz insanlardan..
Kolay kolay kırılmam
Direkt hasta olurum
Soğuk nevale oluyorum.
Ya spora ya oyuna ya da kitaplarıma gömerim kafamı
Kimsenbeni kıramaz
Mesafe koymakla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?