Bir insanın geçmişi yüzünden karakterinin değişmesi normal mi?

Normal midir iyi insan hayırsız birisi olursa? İyi ama her zaman değil hani bir söz var ya “normal şartlar da iyi biriyimdir fakat şartlar hiç normal olmadı”.
Bir insanın geçmişi yüzünden karakterinin değişmesi normal mi?
Cevapla