Arkadaşlar ben büyük bir insan olmak istiyorum ama bunu nasıl başarabilirim?

İnsanlara bu cümleyi kurduğumda hep alay konusu oldum gerek dalga geçildim gerek laflar yedim. Soluğu en sonda odamda aldım ve kendimi bu sitede buldum. Yaşadığım çevremdeki insanlar hep argolu hep bir aşağılama millete laf atmalar hiç arkadaş bulamıyorum erkekler kadınlar üzerinden mide bulandırıcı konular açıyorlar kendime şunu soruyorum benim bunlardan farklı olmamdaki sebep nedir ya ben deliyim ya onlar sosyal medyada yabancı insanlara bakıyorum bizim milletimiz kadar mütevazi saygılı sempatik değiller. Kafamı rahatlatmak için TV kanallarına bakıyorum hep hayattan soğutan tartışma programları , ağlatmalı , aşk filmler ve diziler var millette piskoloji kalmadı zaten… biliyorum dünyanın en mükemmel insanı da olsak iyi ya da kötü eleştiriler alırız ben eleştirilere sağır olmaya çalışıp yükselmek isterim kendi yararımdan ziyade insanların yararına hizmetimi sunmak istiyorum sizlerde inşallah yükselirsiniz bir gün dost oluruz 🙂
Arkadaşlar ben büyük bir insan olmak istiyorum ama bunu nasıl başarabilirim?
Cevapla