"Vazgeçtiğin an kaybedersin" Sizce bu söz doğru mu?

Niye ki? Bu sözü şimdi gördüm fakat anlayamadım vazgeçince niye kaybeder ki insan? Vazgeçiyorsa demek artık o şeyi istemiyor. Artık o şey için savaşmaya lüzum görmüyorum, savasmıyorsam demek ne kazanıyor nede kaybediyorum.
Öyle değil mi?

Hatta birini daha buldum şöyle diyor " Vazgeçtiğin an bitiyor savaşın. Ve kaybetmiş olmak umurunda bile olmuyor. "

Siz nasıl algıladınız bu sözleri?
"Vazgeçtiğin an kaybedersin" Sizce bu söz doğru mu?
Cevapla