Egoist değilim dışarıdan görenler öyle göründüğümü söylüyorlar?

Egoist değilim kimseye saygısızlık yapan birisi de değilim, empati yaparım, beni tanımayan dışarıdan ilk defa görenler itici olduğumu ve egoist göründüğümü söylüyorlar. 23 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı. Belkide bu dış görünüşümden dolayıdır. her şey göründüğü gibi olmak zorunda mı neden insanları tanımadan yargılıyorsunuz?
Egoist değilim dışarıdan görenler öyle göründüğümü söylüyorlar?
Cevapla