Böyle her şeyi sıfırdan anlatıp dertleşmek vs olabilir. Hiç tanımadığınız biriyle konuşma isteğiniz oluyor mu?

Böyle her şeyi sıfırdan anlatıp dertleşmek vs olabilir. Hiç tanımadığınız biriyle konuşma isteğiniz oluyor mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet karşı cinsle oluyor daha çok
Yok ya eskiden vardi da yok kimseye bisey anlatasim konusasim da yok kimse seni senden iyi anlamiyor herkes kendi hayatinda mutlu mesut herkes senin acilarina 2 dk uzuldum diyip 3. Dk gulmeye devam ediyor kimseye bisey anlatmaya degmez
Hiç olmuyor beni tamamen tanıyan bir insan yok zaten o yüzden sıkıntı olmuyor
yok. yai geçtikçe yalnızlık daha mutlu ediyor beni. zaten kimse kimseyi anlamıyor ki
Dertleşmem genelde derdimi anlatmam ama yeni insanlarla tanışmak hoşuma gidiyor
Dertlesmeyi çok sevmiyorum. Karşı tarafın derdini dinlemeyi de çok sevmem. Siyaset veya başka şeyler konuşurum ama
Olabiliyor bazen evet.
Hayır Olmuyo Tabikide
Çokk fazla oluyor
Hayır
Herkeste oluyordur
Oluyor
Herkesin olur.
Hayır