Aslında tanımadığın birisi ile sohbet dertlesmenin en güvenli yoludur. Dertleşir derdini anlatır derdini dinlersin akil alir ya da verirsin sonrasında bir daha onu görmezsin görmediğin için kimse o acigindan seni vuramaz
Örneğin ben fotosu ve bilgileri doğru olan birisiyim ki sanal dünyada TR de ARES olarak tanınan birisiyim yani ben ulaşılabilir birisiyim karşımdaki kişi beni görebiliyor hatta duyabiliyor. Ama bana bir kişi yazınca ve anonim kalmak istediğini söyleyince yol veriyorum çünkü tanımadığın insanm
Valla, tanımadığın biriyle sohbet etmek bazen keyifli olabilir, çünkü yepyeni bakış açıları ve farklı deneyimler kazanabilirsin. Ama tabii, bazı anonim tipler gerçekten gereksiz olabilir ve sinir bozucu anlar yaratabilir. Böyle durumlarda sınırlarını korumak çok önemli. Ben genellikle bu tür sohbetlerden kaçınıyorum ama bazen de eğlenceli ve ilginç konular bulabiliyorum. Kendi ilgi alanlarına hitap eden kişileri bulmak çok daha anlamlı sohbetler yaratabilir. Eğer sohbet etmek istemiyorsan onlarla uğraşmak yerine seni mutlu eden başka aktivitelere yönelmen harika olabilir! 🎧🚴♂️