Merhabaa 🌸
Bence anlaştığınız, güvendiğiniz biri varsa onunla vakit geçirmekte oldukça keyifli olur fakat ben yalnız vakit geçirmeyi daha çok seviyorum ✌️

Merhabaa 🌸
Bence anlaştığınız, güvendiğiniz biri varsa onunla vakit geçirmekte oldukça keyifli olur fakat ben yalnız vakit geçirmeyi daha çok seviyorum ✌️

Yalnızlık kullanmıyorum
5 tane doktor kız arkadaşın
10 tane ögretmen kız arkadaşın
3 tane aşçı kız arkadaşın var gibi düşün
https://www.youtube.com/embed/-jZbcAgOzUUYalnızlık gerisi yalan. Konuştuğum kişilerin bana söyledikleri yalan zaten. Beni neden dinlesinler. Kim kimin umrunda bu zamanda. Kim kime dürüst. Yalancılarla konuşacağıma yalnızlıktan geberirim daha iyi 😏
Kafa dengiyse biriyle, değilse tek takılmak iyidir
En iyi görüş için teşekkür ederim 💐
İkisinin de iyi geldiği zamanlar var. Değişir.
Teşekkürler
Cevap
21Cevap
Sevgiliyle vakit geçirmek
İki durumdan da zevk alabiliyorum.. Güzel, samimi ve sıcak bir muhabbet de olabilir; yalnız, kendimle de..
Güzel ve samimi muhabbet kısmına katılıyorum :))
Bana katılmayan da ne bileyim.. 😄
Sana katılmayan ölsün be 😅
Ölmesin, uzaktan bakıp sürünsün.. 😄😅
Eğlenceli ve hoş biriyle vakit geçirmek daha keyifli. Yalnızlık artık pek sarmıyor. 😄
@_Daphnee_ Ne zaman takılacağız? :))
Hayırdır benim kızın senle ne işi var?
Neden, olamaz mı?
Sen sus kız ben konuşuyorum burada sana laf düşmez ahxnx
Anasına bak kızını al maşallah ikisi de birbirinden güzel adjdjkdj
Kendin ile barışık kimse ile vakit geçirmek diyorum
Bende seninle hem fikirim yalnız daha iyi. :)
Evde yanlız olunca coğunlukla ama bi yanim arkadaşlarımı istemiyor değl
Yalnızlık güzel tabi bir yere kadar. Göründüğü gibi olan kişilerle birliktelik de güzel.
Kadın arkadaş grubumuzla vakit geçirmek çok eğlenceli. Yalnız olmuyor
Merhabalar
Ben hep yalnız vakit geçirmeyi seviyorum, kitaplar ve müzik eşliğinde güzel oluyor.
Yanliz daha iyi yav kendini buluyon istediğini yapmakta özgür oluyon
Kişiye bağlı toxic biriyse bazen yalnızlık daha iyidir
Açık ve Ne söyleyeyim kanka seninle birlikte vakit geçirmek daha güzel olsa gerek 😇😇
dünyanın en keyifli olayı herkes yalnız vakit geçirebilecek kadar kendisini sevseydi çok daha sağlıklı bireylerle muhatap olurduk bence.
Sevdiceğimle
Yalnız güzel
her ikisi de yerine göre keyifli
Biriyle Vakit Geçirmek Daha Keyifli Tabikide
Ben hep yalnızım hep yalnız vakit geçiriyorum
İkisi de güzel.
Yalnız.
Yanlız olmak çok kötü bir şey
Hiç fark etmiyor :)
Biri
yalniz
Yalniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?