Sadece çiftleşmek ve besin zincirinin altındakileri ezmek için yaşıyorum. Bu durum gelecekteki karımı rahatsız eder mi?

Arkadaşlar ben kendimi aygırboğan bir ayı olarak tabir ediyorum. Kendimi besin zincirinin en üstündeki adam olarak görüyorum. Sadece çiftleşmek ve besin zincirinin altındakileri ezmek için yaşıyorum. Kendimi aşırı güçlü hissediyorum. Normal bir erkeğe göre 4 kat fazla testestoron salgiliyorum. Bu durum gelecekteki karımı rahatsız eder mi? Kendimi gerçekten bir insan olarak görmüyorum. Ben ormanın kraliyim ve her zaman ezen taraf benim.
Sadece çiftleşmek ve besin zincirinin altındakileri ezmek için yaşıyorum. Bu durum gelecekteki karımı rahatsız eder mi?
Cevapla