Kendimle alakalı güzel beni mutlu etmiş bir şey anlatıyorum moralimi bozmasını o kadar iyi biliyorlar ki
Bu devirde kimse arkadaşının mutluluğu ile mutlu olmuyor maalesef
Herkes kendisini Ilgiltere prensesi zannediyor tabi o ayrı konu
Kendimle alakalı güzel beni mutlu etmiş bir şey anlatıyorum moralimi bozmasını o kadar iyi biliyorlar ki
Bu devirde kimse arkadaşının mutluluğu ile mutlu olmuyor maalesef
Herkes kendisini Ilgiltere prensesi zannediyor tabi o ayrı konu
Off evet çok fazla var hem de. Herkes mod düşürmek için on numara. Birbirini iyi etkileyen yok neredeyse. İnsanlar gittikçe birbirinden uzaklaşıyor zaten. Birbirleriyle iki kelime etmeye üşeniyorlar. Yüzsüz yüzsüz geziyor herkes ortalıkta. Pozitif etkileyen insan çok az var. Onlardan biri de tabii ki benim. Canım kendim ahshshs. Keşke herkes etrafa gülücükler güzellikler saçsa, maalesef.🥺
Sürekli negatif olan depresyona meyilli düşük enerjili iş ve ilgi manyağı bencil her şeyin kendi başına geldiğini düşünen bi insanı bile istemiyorum etrafımda ya. Bebek gibi enerjilerinizin anasını ağlatır bu toksik kişiler.
Cevap
4Cevap
Hayır, öyle insanları şutladım
Hayır genelde bulundurmam öyle insanları
Hoşlanmadığım bi tepki aldığım birine bidaha hiçbir şey anlatmam hatta gerekirse hayatımdan silerim
öylelerinden olabildiğince uzak olmak gerekir.
Tabiki onlarin görevi buymuş gibi
tüh ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?