Selammmss✌️
sinirlenince ortalığı yakıp yıkan mısın uzun sürer mi yoksa saman alevi mi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Beni haketmediğine şüphe yok
Bir özür dilemeye niyetin de mi yok
O harcadığın zamandan
Ömrüm olur kendileri ✌️
Selammmss✌️
sinirlenince ortalığı yakıp yıkan mısın uzun sürer mi yoksa saman alevi mi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Beni haketmediğine şüphe yok
Bir özür dilemeye niyetin de mi yok
O harcadığın zamandan
Ömrüm olur kendileri ✌️
Beni yakından tanımayanlar sinirlendiğimi görünce şaşırıyorlar, bir arkadaşım sana sinirlenmek hiç yakışmıyor demişti. Dışarıya böyle izlenim vermem. 😃 Tam sinirlenince asla susamam, söylerimde söylerim ama çok büyük bir şey olmadıkça kendimi tutarım, yani demek istediğim yerine göre değişir.
Tatlı hallerinin altında bir aslan yatıyor desene 😄
Oha benimde : gözüm dönüyor
eskiden olsam yani 20 li yaşlarda sinirlendiğimde ortalığı kasıp kavuruyordum.. yani gerçekten dağıtırdım 25 lerin sonuna doğru sinirim dilime vurdu dilimle çok yaraladım çevremdekileri..
30 lu yaşıma geldiğimde aslında sinirlenmenin ne kadar boş olduğunu seni anlamayanlar dinlemeyenler için kendime zarar vermemem gerektiğini anladım ve akışına bıraktım çok üzerime gelinirse derin bir nefes çekiyorum sakinlikle anlamıyorsa sivri dilimle azıcık ayar verip sonra geçip gidiyorum
Benzin gibi parlar, saman alevi gibi sönerim 😏
Benzin parlıyor mu 😃
Parlamıyor o zaman 😅 yanıyor hajsa
Ah ya üşenmemiş detaylı şekilde açıklamış hsjds tamam :D bilgilere ekleriz
Rica ederim 🙂✌️
Yakıp yıkmaz benim sinirim. Ama bende bir şeyleri söndürür. Beni sinirlendirmek kolay değil. Sinirlenecek raddeye getirildiğimde de o kişinin bana zerre kıymet vermediğini anlarım. Çünkü yoksa beni o hale getirmezdi diye düşünürüm. Birçok şey kırılır yani bu şekilde.
Cevap
16Cevap
Yaz aşkı gibidir. Başlar ve aniden biter.
Ortalığı yıkar
Sinirlenirim ama haklı yere kalp kırmam dökmem derdim neyse anlatırım ana Kırıp döktükten sonra bonom sonorom somon olovo diyen insanı zerre anlamıyorum oldu canım kırdığın ananın ceyizindeki 12 kisilik yemek takımı değil kusura bakma agzindan üfledigin alevin bedelini ödeyeceksin
ajsjsha çok haklısın :D
Ben normalde de gergin bir insan olduğum için sinirlenmem an meselesi olabiliyor ve sinirlendiğimde de öfkem zirve yapıyor. Öfkeli hali dahi sakin olan insanlara imreniyorum bu yüzden.
Şöyle kolay kolay sinirlenmem, sinirlendiğim vakitte dahi kolay kolay kalp kırmam. Bazı hassas noktalarım, üzerine titrediğim konular var. O konularda müdahale edilince, konuşulunca sinir oluyorum. İşte o zaman aniden sinirleniyorum, kendimi bile tanıyamıyorum.
Sinirim fenadır. Yakar yıkar sonra normale döner. O sınıra gelmem zordur tabii.
Sinirlenince hırs yaparım hırs yaparsam da kötü olur sırf hırs yaptığım için insanların ilişkilerini bozmuşluğum bile var
Tövbe est :D kimsenin ilişkisine bulaşma
Yok be artık zaten iyice kabuğuma çekildim
Bu arada bu siteye ne olmuş ya yeni sorulmuş soru yok vitrinde doğru düzgün cevaplayacak soru yok hiç fenomen soruları yok doğru düzgün vitrine çıkmış sorularda etkileşim yok yemin ederim gittikçe kötüye gidiyor böyle bir şey olamaz birkaç gündür ben bile doğru düzgün girmiyorum
yanii valla öyle fenomenler boşuna feno olmadı. Ayakta diri tutuyorlardı eh böyle bi değişiklik yapınca coğuda hesap kapatıp gitti zaten :D olacağı buydu
Sinirlenince gözüm bir şey görmez ortalığı yakıp yıkan cinstenim..
Bu yüzden anlaşıyoruz :D
Olabilir 😅😅
Kime sinirlendiğime bağlı. Çok sevdiğim, içimin gittiği biriyse saman alevidir. Amaaa bana ya da sevdiklerime zarar veren ve sevmediğim biriyse korkmalı benden☺️
ortalığı yakıp yıkmaya gerek yok. uzun sürer . kime kıl kaptım ise kitlenirim.
https://www.youtube.com/embed/lqlL1JlG3xcLafta değil, gerçekten sinirlenirsem ortalığı dağıtmam, bir anda ipi koparır içimde dağıtır kül ederim her şeyi. bir daha da o durumu dile getirip anmam.
ya ben çok sabırlıyım var ya ama patlarsam çok şiddetli oluyo dilim ok gibi olur hareketlerimi söylemiyorum bile kısaca benim herşeyim şiddetli
Zor sinirlenirim ama sinirlenince de her şey sil baştan... Gurur bir yana, inadım devreye girer. Yakıp, yıkar ve basa basa geçerim.
Öfkeli biri değilim ve böyle negatif duyguların da kontrolünün sağlanması gerektiğini düşünürüm. Bu olgunlaşma ve kalitenin belirtisidir çünkü
Normalde sakin biriyim kolay kolay sinirlenmem ha olduda biri canimi yakti saman alevi tarzinda yanar sõnerim en fazla..😌
Ortalığı yıkar ama sessizce
Sessizce ortalık yıkılır mı?
Hastalıklar mesela usul usul insanı öldürür o misal 🌝
Hastalıkla işimiz olmasın.
Tabii ki Allah korusun örnek verdim sadece bu şekilde insan siniri de yıkabilir psikolojik şiddet gibi düşün
Yakıp geçen cinsten. Bı de çok geç geçiyor öfkem. Zor sakinlesiyorum maalesef 😔
Saman alevi arada öfke nöbetleri oluyor ister istemez
Saman Alevi gibi.
Kolay kolayda sinirlenmem.
Yine de bu aralar gerginlik var.
Ortalığı yakıp geçerim, sinirim geçmiyor, sakinleşmem zor...
Pek kolay sinirlenmiyorum sinirlenince de pek cabuk geçmiyor.
Saman alevi gibi çabuk sinirlenip, ortalığı yakıp geçiyor.
Genelde benim sinirim uzun sürmüyor ya. Sinirlensem bile öyle ortalığı yakıp yıkmıyorum
Saman alevi ama o yandigi anda ortaligi yakip gecen birden yakip birden sonen cinsten
Yıkıp yakan cinsten. Sinir seviyesinin durumuna göre gercı
Saman alevi fakat çok çok tepem atarsa yakar geçerim
Hakkımı sonuna kadar savunan biriyim.
Çabuk parlayan biriyimdir 😀
Ortalığı yıkarımm.
Saman alevi gibidir..
Ortalığı yakıp geçen cinsten
Saman Alevi pof der biter
Yıldız gibi kayar geçer...
Saman alevi gibi, hızlı ve kısa 🐆
Saman alevi gibi genellikle
Geçiyor hemen umursamazlığa dönüşüyor
Yakar geçerim
Sevene zulm edeni yakar geçeriiimm dırırım 😂
ahaha şaşırmadım 😅
Sinirim uzun süre geçmez
saman alevi gibi anlık parlak geçer giderim
Saman alevi
Esip geçer
saman alevi gibi hemen gecer
Saman alevi
Yakar geçerimmmm
Yakıp geçeriz 😅
saman alevi
Yerine göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?