Herkes bunda da vardır bir hayır diye düşünebilecek, sakin olup sakin kalacak olgunluğa sahip değildir elbette. Sen olumsuz durumları "Bunda da vardır bir hayır diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?

Herkes bunda da vardır bir hayır diye düşünebilecek, sakin olup sakin kalacak olgunluğa sahip değildir elbette. Sen olumsuz durumları "Bunda da vardır bir hayır diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?

Merhabalar
Öncelikle neden olumsuz olduğunu araştırırım , çözebilecek bir performansım varsa eğer çözmeye çalışırım. Eğer çabalarıma dahi düzelmiyor ise vardır bunda bir hayır derim.
Her zaman olmayandan daha iyisine daha özeline layık olduğumu düşünerek "vardır bir hayır" diyip geçerim. Öyle olması gerekiyormuş olmuş.
Sonuçta yaşadığımız her şey bir planın parçası, demekki planın bu şekilde işlemesi lazım biz de ona sadık kalıyoruz.
Bir sonraki adımlarda neler olacak diye merakla bekliyorum.
Kuantum mekaniğine ilgimiz var galiba
Evet çok 😌
Bir cümle ele veriyor insanı
Öyle olması gerekiyormus olmuş 😄
Sadece bunu bugün fark etmiş olmamız gerekiyormuş
Evet olması gereken zamanda
👍
Cevap
3Cevap
Üzülürüm, canım yanar, zor da atlatırım ama bazen yapacak bir şey olmuyor. Nasip böyleymiş der geçerim..
Zaten isyan etmek de durumu değiştirmiyor. Ancak kendini yiyip bitiriyor insan.
hayır hayıra inanmıyorum bir şey kötüyse kötüdür benim için. her zaman çözüm ararım
Çözüm aramak elbette yapılır ama her şey çözülmeyebiliyor. Sonuçta yaşanan bir hüsran var ve bundan bahsediyouz.
Evet çözümü yok maalesef ama bunda hayır var diyerek bir şey yapmadan durmam başka çözümler denerim.
Bunda da vardır bir hayır diyerek yaşıyorum tabii ki.
Artık başka türlü akıl sağlığımı korumam pek mümkün değil:)
Görsel mükemmel:)
Bu adamın görselleri olmasa benim sorularıma geleceğin yok zaten
2 haftadır siteye hiç girmiyorum:)
Olmuş bitmiş kimin sözüdür bilmiyorum ama çok güzel bir söz var "üzülmek yarının acısını geçirmez sadece bu günün gücünü tüketir" gülümsemeye devam
İlk defa duydum harika bir sözmüş
Teşekkür ederim
Zayıf bir yönüm olduğunu görüyorum stresli dönemlerin insanı değilim ama hayatın en doğal akışıdır bununla karşılaşınca sinirlerim oldukça gergin çatacak yer arayan birine dönüşüyor bu halim fakat isyan etmek tarzım değildir.
Önce bi feryat figan, sonra sakinleşiyorum tamam diyorum yapacak bi şey yok.
Sen o kadar kolay sakinleşmezsin ama 🤣
O sonra dediğim uzunca bi süreç 😂
Heh bak. Şimdi oldu
Ben bu konuda hiç olgun davranamadım her zaman devirip döken, ağlayıp zırlayan, asi küçük bi kız gibiyim.
3-4 sene öncesinin sorusunu nereden buldun sen? :>
Elimden gelen herşeyi yaptıysam ve hala problem devam ediyorsa, herşeyde vardır bir hayır der ve konuyu kapatırım🙂
Önce isyan ederim , kabul etmekten başka çarem kalmayınca da vardır bunda da bir hayır derim 🙄
Önce içimden bi sinirleniyorum tabi sonra neyse vardır bunda da bir hayır deyip sakinleşiyorum.
Ne şer ne hayır ararım umrumda olmuyo kotu bisey mi oldu daha kötüsü olmasin diyip geciyorum alistim artık iyi bisey olmadigindan
Bundada vardır bir hayır benim için bu hayırlı demekki derim
Zaten bendee şans olsaaaa diyeee söylenerek isyana başlarımm 😅
İlk başka bi moralim bozulur sonra vardır bir hayır diyerek geçiştiririm
Bi bu eksikti... diyerek, sakin ve soğukkanlı bir şekilde karşılarım.
Var bir hayır der geçerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?