Olumsuz durumları "Bunda da vardır bir hayır" diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?

Herkes bunda da vardır bir hayır diye düşünebilecek, sakin olup sakin kalacak olgunluğa sahip değildir elbette. Sen olumsuz durumları "Bunda da vardır bir hayır diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?

Olumsuz durumları Bunda da vardır bir hayır diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?
Olumsuz durumları "Bunda da vardır bir hayır" diyerek mi karşılarsın, isyan içinde feryat figanla mı?
Cevapla