Geçen sene aldıgım evime kiracı olarak somalileri aldım komşulardan her gün şikayet geliyor cıkarsam sorun olur mu sözleşme var?

Geçen seneden beri oturuyorlar hergün komşulardan sikayet geliyor gürültü yapıyorlarmış sözleşmeyi yeni yapmıştım tekrardan şimdi şikayet gelince sorun olmaya başladı acaba sözleşme varken cıkarabiliyormuyum şikayet geliyor yoksa cıkarmazdım nasıl Bi yol izlemeliyim şikayet 3 4 aydır geliyor kiracılara demiştim zaten sözlesme yapmadan önce şikayet geliyor cıkın dedim ev bulamadılar baska cıkamadılar sokaga atacak halim yok tabi. 2arada kaldım ya yardım edin
Geçen sene aldıgım evime kiracı olarak somalileri aldım komşulardan her gün şikayet geliyor cıkarsam sorun olur mu sözleşme var?
Cevapla