Her daim başkalarını mutlu etmeye çalışırız. Peki kendin için ne yaptın?

Her daim başkalarını mutlu etmeye çalışırız. Peki kendin için ne yaptın?

Şu hayatta herkes için her şeyi yapmış olabilirim. Susmuş, haddinden fazla sesim çıkmış ya da yapmamam gereken şeyleri çok sevdiğim insanlar için yapmış olabilirim. Bir tek kendi mutluluğum için harekete geçemedim. Kendi hayatım hep ikinci planda kaldı...
Kendimden önemli olan biri varsa o da çocuklarım... onlar dışında kimseyi mutlu etmek için çabalamam... bunun yolu da basit ben ne kadar mutluysam etrafıma da o kadar pozitif enerji yayarım mutlu ederim... her şey insanın kendinde başlar...
Aynen öyle.. o yüzden insan önce kendini mutlu etmeye çalışmalı ki etrafına bunu yaysin..
Teşekkürler..
Kendim için yaptığım şey her an, hergün kendime birşeyler katmak, yeni şeyler okumak, yeni şeyler öğrenmek. Mümkünse yeni insanlar ve yeni dünyalar tanımak.
Bir de kendime zaman ayırıp spor yapmak, dostlarımla tavla oynayıp sakinleşmek.
Kendi iş hayatımı kurdum bundan güzeli olamaz bence
Sağol teşekkür ederim
Teşekkür ederim 😊
Cevap
11Cevap
Fedakarlık yapınca mutlu olduğumuz durumlar var, bazı fedakarlıkları ölene kadar. Kendimi ikinci plana atmaktan sıkıldığım zamanlar elbette oluyor, fark ettiğimde yine kendim için bir şeyler yapmaya başlıyorum.
Kendimi sevmek oldu
uzun zaman sonra ilk defa böyle güzel bir soru okudum. Her ne yaparsak kendimiz için gibi ama epeydir isteklerimi erteliyorum. Köpüklü güzel bir kahve yapmakla yetindim sadece. Üzücü.
Zarar vermekten başka bişey yapmıyoruz emin olabilirsiniz
Hiçbir şey yapmadım kendim için
Başkaları için yaşadım hep
Yakın zamanda kendim için bir şeyler yaptım ve etkilerini görüyorum..
Kendim için bişi yapmadım kendimizi mutlu etmeliyiz başkası yerine zaten
Var bizde bir mal*ık.. :))
Ben kendim için yaşıyorum 😄
Hep başkaları için yaptık da ne oldu?
Kendim için yaşıyorum
Ödüllendiriyorum kendimi ; hislerim buna itiyor
bir dengeye oturtulmalı..
Ne yapıyorsam kendim için yapıyorum zaten🙂
Yapamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?