Güzelliğinin /yakışıklılığının farkında olsan ve devamlı dillendirilse şımarır ve havalanır mısın?

Bazıları güzelliğin vermiş olduğu artıyla havalı olup , şımarık tavırlar sergiliyor. Bu kişiler de oldum olası çok itici gelmiştir. Kendisini tek güzelmiş gibi davranıyorlar. Bu tarz kişilere bakış açısınız nedir?
Güzelliğinin /yakışıklılığının farkında olsan ve devamlı dillendirilse şımarır ve havalanır mısın?
Cevapla