Avazınız çıktığı kadar bağırmak istediğiniz zamanlar oldu mu?

Benim tam da şu an.

Bazı olaylar veya duygular kelimelerle anlatılmıyor daha doğrusu somut bir neden bulamıyorsunuz hissettiğiniz acıya karşılık. Bazen bir şeyler birikiyor, birçok şey üst üste geliyor ve içinden çıkılmaz bir hal alabiliyor... Öyle zamanlarda ilmek ilmek nakış işler gibi şiir dizemiyor insan, ilhamımı kaybediyorum. Ne kendimi düzgün ifade edebilme kaygısı kalıyor ne imla kuralları... İçimde tuttuğum her şeyi bir anda kusmak istiyorum, avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyorum!

Güncellemeler
+1 yıl
İçinizde tuttuklarınızı buraya bırakabilirsiniz.
Avazınız çıktığı kadar bağırmak istediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla