Güncellemeler
+1 yıl
İçinizde tuttuklarınızı buraya bırakabilirsiniz.
Benim tam da şu an.
Bazı olaylar veya duygular kelimelerle anlatılmıyor daha doğrusu somut bir neden bulamıyorsunuz hissettiğiniz acıya karşılık. Bazen bir şeyler birikiyor, birçok şey üst üste geliyor ve içinden çıkılmaz bir hal alabiliyor... Öyle zamanlarda ilmek ilmek nakış işler gibi şiir dizemiyor insan, ilhamımı kaybediyorum. Ne kendimi düzgün ifade edebilme kaygısı kalıyor ne imla kuralları... İçimde tuttuğum her şeyi bir anda kusmak istiyorum, avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyorum!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hemde çok bağırıp rahatlamayınca olan bana ve eşyalara oluyor geçen sinirden duvara yumruk atmışım acıyınca dank ediyor
😀😀😀👏👏
Ooo defalarca
Yok bogazim acir sonra
Evet ve yapıyorum tavsiye ederim
Burada bırakmam kanka herkes görüyor
Olmadı olmazdı
Oluyor
Özgüven eksikliği var mi
Var
Hayatında yerine oturmamış taslar olabiliyo önce onları güzelce yerlestir sonra üstlerinden sekeseke mümkün olduğunca uzağa ufka doğru ilerle
Herkesin hayatında vardır yerine oturmamış taşlar hepsine bir anda çare bulamasam da küçük küçük ilerliyorum işte
Ne güzel
Bazen oluyor