Eskiden çok sivriydi, köşeliydi, şimdi esnedi dediğiniz yanlarınız var mı?


hala öyle sivriliklerim var hatta daha da sivrildiğim noktalar tam tersi daha da köşeli olan yönlerim de var ama kişiye ve duruma göre bunu ayarlıyor değiştiriyorum herkese aynı değilim
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Yirmilerde daha çok insanlara sinirlenirdim, stres yapardım. Artık otuzlarda bıraktım bunu, artık insanlar kâlbimi kırsalar bile onlarla eğleniyorum.
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Evet eskiden inatçıydım daha bir cadı olabiliyordum yeri geldiğinde. :)) Törpüledim o yanlarımı. Büyüdüm, olgunlaştım.
Hala ciddi şekilde sivriyim. Ama herkese değil. Bence bu değişiklik değil olgunluk oluyor :)
Cevap
9Cevap
Elbette zamanla daha çok olgunlaştım. Başkaları için kendimi üzer dururdum mesela
Hiç sivri veya köşeli yanlarım yok. Dümdüz ben. Eskiden neysem şimdide o’yum.
Ölen duygularım.
Hâlâ öyle o sivrilik fakat bazen bazılarına daha esnek olabiliyor..
Herkese aynı değilim..
Bende tam tersi oldu. Esnek olduğum konular daha katı, daha keskin ve kesin.
Evet, insan hiçbir şeye asla dememeli sonra özellikle onu yaptırıyor hayat🤷♀️
Bence tadında cevap veriyorum
evet vardı.
Aksine, geçmişte daha esnek olan ama artık daha sivri olan taraflarım mevcut.
"Sinirim" boş yere kendimi üzmüşüm.
eskiden öyle bir müslümandım ki şeriatçıydım sonra her şey değişti yaklasık 7 yıl önce...
Huysuzlugum cogaliyor yasim ilerledikce..
yok ben daha da sivrildim
Ben hep aynı ben değişen bir şey olmadı :))
var göbeğim ….
azda olsa eskiden baklava gibiydi heygidi günler beee
Var tabiki (gűven)..
Köşeleri törpüledik
baya degistim ya olgunlasmak cok farkli
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?