Başlayamama, erteleme hastalığım var. Hiçbir şey yapamıyorum, nasıl iyileşeceğim?

Yıllardır erteleme başlayamama hastalığı var resmen başlasam bitiricem ama baslayamiyorum sanki biri büyü yapmış gibi ortalığı toplayım ders programı çıkarayım diyorum yıllardır yapicam yapamiyorum.. antidepresan kullanıyorum 4 aydır ama etki yok maalesef.

Sizce ne yapmam lazım erteleme başlayamama tembellik hastalığıma çözümü ne? En son telefonumu bilgisayarimı tableti telefonu depoya koyucam mecbur kalkıp yapicam ozaman yapıcak bir şey olmayinca

Başlayamama, erteleme hastalığım var. Hiçbir şey yapamıyorum, nasıl iyileşeceğim?
Cevapla