Arkadaslar 23 yasinda hala opusmedim niye boyleyim ben ya?

Yani herkesin sevgilisi var bi benim yok s. smeyi bırakın öpüsmedim bile sadece iki kere öpüstüm ama ikisi de zorla optuler burada bi kere biri aşırı pa*sif olmasan her türlü erkek bulurdun dedi peki nasıl pa*sif olmayı bırakabilirim ben kendim degisemiyorum ki

Arkadaslar 23 yasinda hala opusmedim niye boyleyim ben ya?
Cevapla