Ben 7 yaşından sosyal fobisi olan birisiyim. Yeni ortamlara giremiyorum, yeni yerlere gitmek istemiyorum, insanlarla konuşurken çekiniyorum ve ya beni sevmezlerse ya beni tuaf bulurlarsa diye düşünüp duruyorum. şu an Universitye 1 gündür gittim ama döndüğümde o kadar stres yaptım ki , kusmak , ishal ve baş ağrılarım oldu. Sanki ölüp ölüp diriliyorum. Göğsümüzde o kadar baskı varki beni boğuyor ve ben bundan yıllardır kurtulamıyorum. Benim hiç erkek arkadaşım ( bu konunu çirkin olduğum içindir diye düşünüyorum) ve dost bildiğim insanlar olmadı. Böyle yaşamak istemiyorum. Hayat enerjim ve hayata dair sevgim yok.
Kendimi mutlu hissetmiyorum.
Ailem psikolojik tedavinin saçma olduğunu düşünüyor. Ben ne yapıcam bilmiyorum. Gerçekten kurtulmak istiyorum bu böyle devam edemez.
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Buna fazlasıyla ihtiyacım var.
Kendimi mutlu hissetmiyorum.
Ailem psikolojik tedavinin saçma olduğunu düşünüyor. Ben ne yapıcam bilmiyorum. Gerçekten kurtulmak istiyorum bu böyle devam edemez.
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Buna fazlasıyla ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer