SOSYAL FOBİ'den nasıl kurtulurum lütfen birisi söyleye bilir mi?

Ben 7 yaşından sosyal fobisi olan birisiyim. Yeni ortamlara giremiyorum, yeni yerlere gitmek istemiyorum, insanlarla konuşurken çekiniyorum ve ya beni sevmezlerse ya beni tuaf bulurlarsa diye düşünüp duruyorum. şu an Universitye 1 gündür gittim ama döndüğümde o kadar stres yaptım ki , kusmak , ishal ve baş ağrılarım oldu. Sanki ölüp ölüp diriliyorum. Göğsümüzde o kadar baskı varki beni boğuyor ve ben bundan yıllardır kurtulamıyorum. Benim hiç erkek arkadaşım ( bu konunu çirkin olduğum içindir diye düşünüyorum) ve dost bildiğim insanlar olmadı. Böyle yaşamak istemiyorum. Hayat enerjim ve hayata dair sevgim yok.
Kendimi mutlu hissetmiyorum.
Ailem psikolojik tedavinin saçma olduğunu düşünüyor. Ben ne yapıcam bilmiyorum. Gerçekten kurtulmak istiyorum bu böyle devam edemez.

Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Buna fazlasıyla ihtiyacım var.
SOSYAL FOBİ'den nasıl kurtulurum lütfen birisi söyleye bilir mi?
Cevapla