Çok yorgunum bazen işten herşeyden herkesten sıkılıyorum sadece ölmek istiyorum sizce psikolojim kötü mü?

Hiç bi işe yaramayan hayata dünyaya hiç bi faydası olmayan bi adam olarak görüyorum kendimi yorgun hissettiğim zaman
Çok yorgunum bazen işten herşeyden herkesten sıkılıyorum sadece ölmek istiyorum sizce psikolojim kötü mü?
Cevapla