Uyku bize verilmiş en büyük nimetlerden birisi, yokluğu ile başetmemiz mümkün sahi değil. Uyku ile inatlaşan insanların nerdeyse hepsi delirmiş 😑


Bir koronavirüs çıktı.1.5yıl eve kapandık. Yeterli bence.
Doğa istediği an bizi yok edebilir
Teşekkürler
Cevap
1Cevap
Sevgi ihtiyacı
Ölüm gerçeği.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar