yoksa kimse seni anlamıyor ve haksız yere mi seni eleştiriyorlar?
Son bi soru.. Eleştiriye karşı yaklaşımın nedir? kızar mısın düşünür müsün savunmaya mı geçersin?
detaya bakmayanın kısmeti kapansın
yoksa kimse seni anlamıyor ve haksız yere mi seni eleştiriyorlar?
Son bi soru.. Eleştiriye karşı yaklaşımın nedir? kızar mısın düşünür müsün savunmaya mı geçersin?
detaya bakmayanın kısmeti kapansın
Kimin ne amaçla eleştirdiğine dikkat ederim. Meselâ 30 yıllık arkadaşım beni eleştiriyor ise mutlaka benim iyiliğim için bilirim sevinirim. Bazı yaşı geçik ruh hastaları var, üstünlük kurabilmek için eleştirir, sonrada "senin iyiliğin için" der. Krndi aciz zekâsını herkeste var zannederler. Birde bazı anneler var, kimi sevmiyorsa, ya da sülalede özürlü bir çocuk var ise, kendi çocuğunu ona benzetirler. Galiba bu da benim çocukluğumun içine edilmesine neden olan hikâyelerden. Anadolu yatılı orta okul sınavında 5 bin kişi içinden ilk ona girdiğim gün bile, sülaledeki çok sevdiğim özürlü çocuğa benzetilmiştim. Üstelik sınava boşuna girdim göndermediler. Hatta bir hafta ağlamam ve öğretmenimin tepkisi bile kâr etmedi, orta okula bile göndermediler. Bunlar eleştiri değilde, saldırı olarak sayılmalı🙂
Valla ne desem haklısın. Bence de saldırı.
Okul okumakta değil belki ama bende annemden benzer bir tepki gördüm üzüldüm şimdi 😿
Amin abi ya takmamaya çalışıyorum ya bakalim. Bu arada geç donebildim. Kusura bakma.
Dimi ya? Öyle de bir durum var. Biz şu an okuduğum bir kitap var Gerçi iki gündür okuyamadım ama oldu kitabı daha önce böyle bir 30-40 sayfası okusam bile Hayatımda ciddi değişiklik yapmama sebep Olmuştu yani o alana bağlı bir kitaptı onu okuyorum ve kendime göre kurallar falan belirledim ve irademle şu an duygularım şey gibi bir gidiyor gibi ve çok fazla eskisi kadar böyle yıpranmış hissetmiyorum ya onlara karşı böyle boynum bükük ya da işte atıyorum hem kızsam da aynı zamanda onların yanına gidip çatmıyorum mesela hani çatmaktan kastım esprileşmek Hani bu bence çok oluyordu Ve ben bunu yapmayacağım dedim yapmıyorum Hani Okulda da keza Başka konularda başka sorunların olduğunu düşünüyordum işte birazcık sosyal anksiyetenin geçmişten getirdiği şeyler tedavi görmüştüm daha sonra hayatıma yanlış birinin alınca birazcık artmıştı onları daha yeni yeni düzenlemeye çalışıyorum ve sen onlara karşı da olmadı ve Hani olduysa öyle O anda çok takmadım mesela istersen Hani sizin okuyabilirsiniz şey kitabın adı
Dr. Joe Dispenza - Kendiniz olma alışkanlığını kırmak
Ya Ben şu an bile bu kitabın faydasını gördüm Ondan önceki dönemde 11'deydim falan bayağı bir faydasını görmüştüm ya 30 sayfada mantığını anlamıştım Ama yani meditasyonları var son kısımda ve onları yapman gerekiyor devamlı O kısma kadar gelemedim ama hani gelmesem bile böyle inandığınla yaptığı şeyler biri olunca her şey yoluna giriyor sadece ben hayatımın cidden o dönemde Duran ve birazcık mesafe koyduğum biri tekrar duvarlarımı şikayet edince ve maalesef geçmişteki şeyleri anne baba sorunlarını sonra yaşadığımız zorbalıkları dalga geçilmeleri şeyden dış görünüş vesaireden kaynaklı birazcık daha fobim ve kendimi ifade ederken paniklememden dolayııydı ki zaten tedavisini gördüm bunu İkisi de biri işte dış görünüşteki şeyle Annem şey yapardı genellikle işte daha vakti değil deyip bir şey yapamazdım diğeri de zaten benim elimde olan bir şey değildi yani İkisi de genel anlamda benim elimde olan şeyler değildi ve bunlar yüzünden dalga geçmek o kadar koyuyor ki Hani bunların tetiklediğini Bunlar sonucunda özgüvenimin düşüp birine karşı bağlılık geliştirmek istediğimi ki hep bu hayallerim vardı ama gerçekten zarar veren birine karşı bile birden körü körüne bağlanmak ya da gerçekten yüzünü farket daha sonra böyle Duygusal açıdan ya Ne oluyor deyip bağlanmak o kadar berbat bir durum ki ve benim işte üniversite hayatım İstediğim gibi geçirmeme sebep oldu Şu an ben memleketimde okumak hiç istemiyordum ve şu an okuyorum tekrar sınava hazırlanacağım yıl kaybıma sebep oldu istediğim çok istediğim bir şey var hatta hani sadece böyle ne derler istediğim alanın artık geçerliliğini sürdürmediği için toplumda e Yani biraz geçiyor kaygısı arttığı işte ailemin durumlarından dolayı ben de açıkçası dedim ki yani İlk sınava hazırlan daha sonra yaş olmayan bir yerden giriş yap konservatuvardan bahsediyorum
Niye bunu bu kadar uzattım onu da anlamadım hani bunu da uzattım bir şey oldu ve bu beni o kadar geriye yok ki bazen Hani daha iyisi olabilirdi yani burada yapabilir miyim falan diye düşündüm yok yapamayacağımı anladım ailemi baskı tamamıyla Eğer dışarıdan gelsem bu kadar sorun yaşamazdım sonra diyorum Yani illa okumak zorundasın yani istediğini mi okusana acaba diyorum ama şey yani bu sefer de hazır hissetmiyorum kendimi çünkü o kadar yıprandım ki daha yeni yeni kendimi bir noktaya getirebildim bir de Hani uzmandan da herhangi birinden de destek almadım ve cidden o dönem gerçekten ve ücretsiz olanları var ve o bile aklıma gelmedi o kadar böyle şey yani kafamın içi sığmış gibi geçirdim ki öyleydi yani mal mal hissediyordum Ne bileyim hiçbir şey düşünemiyordum Yani hayatımda yaşadığım ilk defa böyle kötü duygular vardı Hani zarar veren türden insan psikolojisine Hani depresyonu bile ben bir buçuk yıl sonra biraz kendi kendime geldiğimde internetten araştırırken fark ettim hepsi uyuyordu yani tüm söylenenlerin hepsini barındırıyordum öyle bir şey bu yani Mesela kazanıp bir an önce bir uzmanla görüşmeyi istiyorum hani ya da burada kalırsam ücretsiz derden faydalanacağım ya da çalışırken kendi ücretini karşılayacağım bir şekilde yolunu bulacağım
@VictoriaBeckhams seni çok iyi anlıyorum. Yazarın kitaplarını biliyorum.
https://m.youtube.com/watch?v=BQ5z4fxeiko
Bu videoyu dinlemeni tavsiye ederim. 11 dakikadan sonrası özellikle.
Senin anlatmaya ihtiyacın var ama kendini anlamaya daha çok ihtiyacın var. Bazen insan kitap okurken, okuduğunu içinden tekrarlar. Bu onun okuma hızını düşürür, bu sebeple, beyin sıkılır ve hayaller kurmaya, anıları hatırlamaya, kısacası kendisini engellemeye başlar. Sanırım sende genel olarak hayatı yaşarken, böyle bir durum oluşuyor. Kendini ifade ederken en çokta değilmi, çok heyecanlanıyorsun. Keşke daha çok bilgim olsa yardımcı olabilsem ama istediğin zaman bana yazarak sıkıntılarını anlatabilirsin kardeşim.
genel olarak çevremdeki insanlar daima beni takdir eder. kimseye zararım yoktur. eğitim hayatımda başarılı biriydim. terbiyeli efendi mantıklı biri olduğumu söylerler. eleştirel olarak sadece soğuk durduğumu ve sosyalleşmem gerektiğini söylerler. bu konuda haklı olsalar da zincirlerimi kıramıyorum.
Bence değişme. Seni seven böyle sevsin
Bence de. Teşekkür ederim 😊
Genelde kimseye o hakkı tanımam ama annem izin vermeme rağmen eleştirir, o zaman da güler geçerim ama ergenlik çağlarımda az savaşmadım kendisiyle 😁
Anneler diğerlerinden farklı. Onlar doğal olarak bu hakka sahip ama dozunda olmalı, yapıcı olmalı, herkesin içinde olmamalı
Cevap
9Cevap
Eleştirileri umursamıyorum. beni çekemeyen genelde eleştiriyor.
🤭
Eleştirileri genelde dikkate alırım evet en çok eleştiri aldığım konu ise huysuzluk ve bu konuda haklı insanlar.
Vaay kişinin kendini bilmesi pek iyi pek alaa
Bu arasa ben de huysuzumdur. Yapacak bir şey yok
Bazı şeylere fazla taktığım konusunda..
Haklılar mı, haklılar..
Ne yapılabilir acaba takmamak için? İnsanın elinde değil bazı şeyler
Elimde olsa suyunu sıkarım da..
İşte değil..
Genelde akrabalarim tarafından giyimim hakkında eleştiriler alıyorum çok açık giyindiğimi düşündükleri için hocalık yapıp vaaz veriyorlar başımda.
Sen ne düşünüyorsun?
Yapamadiklarini yaptigimda elestirirler beni bende haklisin adamsin derim.:))
İnatçıyım 😊 haklı değiller gelmem dediysem gelmem, gitmem dediysem gitmem bence cok netim
Hehhee net olmak iyidir
Beni en çok eşim eleştirir
Detaya bakmadın di mi
Eleştirisinde haklıda olabilir haksızda.
Çok politik oldu
Ne diyeyim canım ya böyle işte
Hangi konuda ne diyor? Amma nazlandın heee
Dağınıklık olabilir mesela mesela çok şey paylaşmam ondan dolayı da eleştiri yapar
Hıımm pekii o halde. Yanıt için teşekkürler 🤭 bence eşin haklı. Baksana bi cevabı zor aldım ağzından
Ya bana işle ilgili sorular soruyor veya Bugün ne yaptın diyor veya Bugün o Mayra ile ne konuştun
Yahu müşteri Ahmet abi ile ne konuşabilirim sana neyi anlatayım
Omayra ile ne konuştun mu diyor 🤭 bu iyiydi. Anlat yahu merak ediyor
Seni örnek verdim canım Yani iş yerinde bir bayanla ne konuştum ya ne yapacaksın Ne konuştum ya
Ben üst komşu Ayşe Hanım'la Fatma Hanım'la Bugün neler yaptın diye soruyor muyum
Ben anlatıyorum. Eşimle çok dedikodu yapıyoruz.
O sinirli Kükreyen adam evde dedikodu mu yapıyor tüüü rezil herif😂
Sinirli biri değil. Seks konusunda istediğini alamazsa çok gergin oluyor hepsi bu. Genel anlamda sakin biridir.
Sen de seks konusunda vermeyi seven bir kadınsın
Aaa çok severim.
Seni tanıyorum artık omayla
Yapacak bir şey yok bunca senedir illa ki bir iki şey kaçıyor insanın ağzından 🤣
Kaçsın Canım bunlar olmazsa zaten Sohbetin tadı tuzu olmaz
Senin ağzından pek kaçmıyor ama. Bende sorun var demek
Çok kaçar da Buradan pek yazmıyorum
hıımm pekiii
😂 😂 😂
Bakıyorum da artık bir kişiyi takip ediyorsun
inadımdan ve dik başlılığımdan ayrıca savunmamdan
Haklılar mı
Yas konusunda daha buyuk gorundugumu soylerler
Hıımm o zaman kendine daha çok bakmalısın.
İyi kalpli olmak haklillar
Dozunda olsun di mi
Bence de. Aksi halde insanın iyi niyeti kullanılıyor
Soğukluk.
Sence haklılar mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?