Kişilik & Karakter 100. yaşınıza girseydiniz mumu üflerken dileğiniz ne olurdu? lovebooming Takip Et Xper 7 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor 100. yaşınıza girseydiniz mumu üflerken dileğiniz ne olurdu? 100. yaşınıza girseydiniz mumu üflerken dileğiniz ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ölmek olurdu sanırım 0 0 Yorumla
Zülcenahayn Takip Et Xper 5 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Aldığım her nefesin hakkını verebilmeyi, Allah rızasına uygun yaşamaya devam edebilmeyi, hayırlı evlatlar ya da torunlar isterdim. Bir de sadaka-i cariye için gereken gücü, imkanı bulabilmeyi ve şehit olmayı isterdim 0 0 Yorumla
Melofiçiyuv Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl Allahim uykuda alsin canimi diye dua eder dg me katilan herkese amin dedirtir sonra da salavatlar esliginde pastami keserdim.. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Allah‘ım sana şükürler olsun yarabbim bu yaşıma kadar görebileceğim bütün rezillikleri gösterdiğin için😂 0 0 Yorumla
Mavicicekli Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Elden ayaktan düşmeden, insanlarin merhametine ve vicdanına muhtaç kalmadan ve bakıma muhtaç olmadan ölmek 💜💜🌻🌻 0 0 Yorumla
umt_şşş Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. İlk doğum günümde 100 yaşımı görmemek için dilek tutacağım 😅 1 0 Yorumla
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Ölmek için yalvaracak duruma gelmeden ölmeyi dileyebilirdim 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Bu sene öleyim artık derim muhtemelen 100 sene yaşamaya dayanamam 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Şunun şurasın da ne kaldı ki zaten üfleyince söylerim artık 😂 0 0 Yorumla
asosyal_hatun Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Dilek dilemem o yasta mumu üfleyebildigim için şükrederim 😂 1 5 Yorumla gokhans333 +1 yıl 😅😅 Yorumla asosyal_hatun +1 yıl @gokhans333 😂😂 Yorumla gokhans333 +1 yıl Yani o yaşta üflemek zor şükretmek gerekir 😅😅 Yorumla asosyal_hatun +1 yıl @gokhans333 yaniii😂ilk aklima gelen oydu zaten🤣 Yorumla gokhans333 +1 yıl :)) Yorumla
Jbsa_ Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ben de godard gibi ötanazi isterdim yüz yaşına kadar yaşamak isteyeceğimi hiç sanmıyorum 0 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Dilek değil sadece şükür olurdu 🙏 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Dünya barışı 0 0 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Eski gücümü kuvvetimi isterdim büyük ihtimalle 0 0 Yorumla
Proud01 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 57% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 336 cevap paylaştı. Bir 100 sene daha lütfen 0 0 Yorumla
OpticMist Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 37% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 571 cevap paylaştı. Bir an önce Azraili görmek 0 0 Yorumla
kafalaarguzeel Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl allahım bu sefer öleyim nolur olurdu shwkdjsjdjs 0 0 Yorumla
Papatyahayalleri Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl 200. Yaş günü mumumu üfleyim :) 0 0 Yorumla
deeepbreath Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl İns mumu pastayı koyan ben diilimdir 0 0 Yorumla
Olgunateş Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Üfleyeme nefesim yetmezdi 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. 100. Yaş mı Allah yazdıysa bozsun. 0 0 Yorumla
viasomnia Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 623 cevap paylaştı. go girl, böyle çıtır kalmaya devam. 0 0 Yorumla
efepolatt Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 739 cevap paylaştı. 101 yaşıma kadar yaşayayım 0 0 Yorumla
isimsizkralicee Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 661 cevap paylaştı. Torunumun torununun düğününü görmek 🤣 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Toprağa kavuşmak hahah 0 2 Yorumla YeahYes +1 yıl Kara olan Toprak mı 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen olan Toprak😂😂 Yorumla
terziayca Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ölmek 0 0 Yorumla
changemypast Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 373 cevap paylaştı. Ölmek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Ölmek olurdu sanırım
Aldığım her nefesin hakkını verebilmeyi, Allah rızasına uygun yaşamaya devam edebilmeyi, hayırlı evlatlar ya da torunlar isterdim. Bir de sadaka-i cariye için gereken gücü, imkanı bulabilmeyi ve şehit olmayı isterdim
Allahim uykuda alsin canimi diye dua eder dg me katilan herkese amin dedirtir sonra da salavatlar esliginde pastami keserdim..
Allah‘ım sana şükürler olsun yarabbim bu yaşıma kadar görebileceğim bütün rezillikleri gösterdiğin için😂
Elden ayaktan düşmeden, insanlarin merhametine ve vicdanına muhtaç kalmadan ve bakıma muhtaç olmadan ölmek 💜💜🌻🌻
İlk doğum günümde 100 yaşımı görmemek için dilek tutacağım 😅
Ölmek için yalvaracak duruma gelmeden ölmeyi dileyebilirdim
Bu sene öleyim artık derim muhtemelen 100 sene yaşamaya dayanamam
Şunun şurasın da ne kaldı ki zaten üfleyince söylerim artık 😂
bu sene de ölmiycem olurdu :D
Dilek dilemem o yasta mumu üfleyebildigim için şükrederim 😂
😅😅
@gokhans333 😂😂
Yani o yaşta üflemek zor şükretmek gerekir 😅😅
@gokhans333 yaniii😂ilk aklima gelen oydu zaten🤣
:))
Ben de godard gibi ötanazi isterdim yüz yaşına kadar yaşamak isteyeceğimi hiç sanmıyorum
Dilek değil sadece şükür olurdu 🙏
Dünya barışı
Eski gücümü kuvvetimi isterdim büyük ihtimalle
Umarım bu son olur 😁
Bir 100 sene daha lütfen
Bir an önce Azraili görmek
allahım bu sefer öleyim nolur olurdu shwkdjsjdjs
200. Yaş günü mumumu üfleyim :)
İns mumu pastayı koyan ben diilimdir
Üfleyeme nefesim yetmezdi
Azrail olurdu 😁
100. Yaş mı Allah yazdıysa bozsun.
go girl, böyle çıtır kalmaya devam.
Lütfen öleyim olurdu herhalde
101 yaşıma kadar yaşayayım
Torunumun torununun düğününü görmek 🤣
Mezardakiker ile gıybet etmek olurdu
Daha fazla yaşamamak.
e artık oleyim Allah'ım derdim herhalde.
Tekrar 18lik çıtır olmak
Toprağa kavuşmak hahah
Kara olan Toprak mı 😂
Sen olan Toprak😂😂
Mumu üflemek basit iş 👏👏
Ben niye ölmüyorum 😂
Ölmek
ölmek
Ölmeyi dilerdim
Ölmek
Olmek olurdu
Ölmek
Birdaki seneye üflememek
Ölmek
Yeniden doğmak
Ölmek
Yeter ya
Ölmek
cennete gitmek