
Arkama baktığımda kocaman 40 yılım var. Sorgulattı bu soru bana yaşadıklarımı…Yaşanmaları mı iyiydi yaşanmamaları mı diye…
Siz ne düşünüyorsunuz?

Arkama baktığımda kocaman 40 yılım var. Sorgulattı bu soru bana yaşadıklarımı…Yaşanmaları mı iyiydi yaşanmamaları mı diye…
Siz ne düşünüyorsunuz?
Bunu düşünüyorum bazen, 2009'a gidip o yılı tamamen değiştirirdim, keşke mümkün olabilse diye... O zaman hayatım daha başka ilerleyebilirdi, bambaşka yerlerde olabilirdi.
Ama belki de hayırlısı böyleymiş, belki daha kötü bir şeyler yaşayacaktım diyorum, optimist olmaya çalışıyorum o zaman gönlüme biraz ferahlık geliyor.
Hayatımı değiştiren bir olay oldu evet ama geçmişe gidip onu tersine çevirmek istemezdim. Çünkü hayatta her şey yaşanması gerektiği için yaşanır. Yaşanan hiçbir şey sebepsiz değildir, illaki bize birşeyler öğretir..
Benim ufak bi imza isi vardi onu atmasaydim demisligim var geri kalan herseyden kendi rizam ile mesulum. Kanimca Zaman ile beraber akilda o an'a gecis yapacagi icin ayni hevesle yine ayni hatalar yapilacaktir : )
Güzel sordun biliyomusun ilk defa böyle beklemedim yerden geldi soru... düşünmem lazım... ne yaptın bana sen yaa
Cevap
10Cevap
İş hayatım için önüme İstanbul’a yerleşmek için fırsatlar çıktığı zaman tercihimi Ankara’da kalmaktan yana kullanmazdım
20 sene önce gelmiş olsaydım şu anki hayatım bambaşka olurdu
Doğumumu engellerdim.
2 olay var, sorunuz ile aklıma gelen. Birisi bugünkü beni ben yapan, büyüme sebebim, canımı hep ve çok yakan. Diğeri de kendimi sucladigim, asla kendime kizmaktan vazgeçemediğim. Keske olmasaydı diyorum. Ama bu olaylar olmasaydi da ben bugünkü ben olamazdım.
İlki gercekten kişiliğimi, tercihlerimi, secimlerimi etkileyen bir olay.
Diğerin de kontrol için hastaneye gittiğimde kayinbabami yormamak ve kimseye muhtac hissetmemek icin tekerlekli sandalyeye oturmadigim ve tum hstanede yürüdüğüm icin pişmanlığım hala sürüyor.. zaten erken doğum riskim vardi, iyiyim diye yürümem sanci ve acilmaya sebep oldu ve gecesine erken doğum yaptım. Bebeklerimin ikisi de kuveze de girdi. Bu konuda hep kendimi suclasam da, diğer yandan bebeklerimden birinin kesesinde küçük bir delik oluşmuş ve enfeksiyon kapmış anne karnında. Yani o gün doğum olmsaydi belki de onu kaybedecektim.
Aslinda herseyin bir sebebi var. Belki de böyle düşünmeyi bırakmayı ogrenmeliyiz..
Yani zaman döngüsünü kırabiliyorsam bunu yapar mıydım bilmem ama önce sonuçlarına bakmak gerek. Kendi yaptığım veya başıma gelecek şeyleri değiştirmem tüm zamanı kıracak ve bana dokunan, dokunmayan tüm insanların hayatını değiştirecektir. Belki kendime iyilik yapmış olacağım ama diğer insanlara büyük günahlar işliyor olabilirim. O yüzden istemem gibi bir sonuç çıkıyor, geçmiş geçmişte kalsın ben geleceğime bakarım.
İyilik yapıp nankörlük gördüklerime o iyiliği yapmazdım.
İnsan belli bir yaşa gelince ömür muhasebesi yapar.
Yapmazdım hersey olması gerektiği kıvamda olması gerektigi gibi yaşadığım herşeyin hayatımda beni çok değiştirdiğinde şahidim aciyi da mutluluguda dibine kadar gördüm böyle iyi
İyisiyle kötüsüyle her şey yaşandı, geçti ve bitti. Yine de şimdiki aklımla 20 yaşına dönmek isterdim
Evrende varolan herşeyin bir parçasıyız... Ve yaşanması gereken her şey yaşanacak ve yaşıyoruz.
Yapmam. Yaşadığım her olaylar karşıma çıkan kişiler kişisel gelişimime katkı sağladı. Bu bakımdan değerli benim için
hayır yapmazdım yaşandı bitti kötü bile olsa muhakkak bana bir olgunluk katmıştır diye düşünürüm çünkü...
Yapmazdım. İyi veya kötü yaşamam gerekiyormuş hepsini.
Onu tanıdığım günü yok etmek isterdim onu hiç sevmeseydim bu kadar yıl bambaşka şeyler yaşardım kesin kesinlikle onu sevdiğim güne dönmek isterdim
En ihtiyacım olan şey bu şu anda. Deli gibi evet hem de.
Tabi 10 sene onceki benden caldiklari hayatimi isterdim😔😔😔😔😔😔😔😔
Zamanda geri gitmek gibi bi sansim olsaydı çocukluğuma gitmek isterdim 6 7 yasima
Yapmazdım, çünkü her seçim o an en iyisidir.
Zamanında dur denildiği zaman dururdum
Evet yapardik
Hic düsünmeden hemde 😀
Yapardım
Ya da vazgeçtim yapmazdım
Yok, değilim
Yapardım
Evet yapardım
Yapardım
1 sınıfa başladığım güne giderdim
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?