AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Malını mülkünü söyleme sevgiline önce uyum olsun kendimi geliştirir illa zamanla bulursun dert etme..
Parasız ve mutsuz da olabilirdin, en azından paralı ve mutlusun. Canın çok sıkılıyorsa evlerinden birini sat, Miami’ye tatile git.
Aynıyız aramizda gram fark yok dışarı çıkıyorum kendi kendime yemek yiyiyorum kahve içiyorum Bi yerlere gidiyorum ama zevk 0 param var ama mutlu değilim. Kimse yok etrafımda zor Bi durum içim daralıyor artık
Bende benzer durumdayım. Gerçi mal/mülk ailenin ve parada pulda gözüm yok.
Kısmen standart üstü bir yaşantım var bu ekonomik koşullarda.
Ve hayatımda kimse yok. Mutsuz değilim ama eksiklikler var ne yazık ki..
Para tek başına mutlu etseydi Agnelli ailesinin tek erkek varisi kendini Monaco da malikanesinde asmazdı
Evinin olmasının bir önemi yok ki. Neden arkadaşların yok secici birimisin
Aslında vardı hepsi para avcısıydı yani hep hesabı ben ödersem benimle dışarı cikiyolardi.
Çıkarcı ve menfaatçi işleri bitene kadar
Evet. Mesela gün içinde arayip bisey konusamiyordum bile. Borcları olduğunda bisey lazım olduğunda hemen yaziyolardi. Para vermeyincede konusmuyolardi.
Boş ver o zaman böyle arkadaşların olacağına yanlizlik en güzelidir.
arkadaşlarla mutlu olunmaz zaten kendini keşfetmelisin
Nasıl ama? 4 sene plotonik aşık olduğum biri vardı. En sonunda açıldı. Hayır dedi. O kadar zaman peşinde koştum bunun streside var üzerimde. Bir gün onun evlenecek olması düşüncesi üzüyor beni. Duyarsam görürsem başkasıyla naparım korkusu var
Olur öyle şeyler bunlar gelip geçici kaygılar bunları belli bir süreliğine yaşayacaksın sonra atlatacaksın
İnşallah
bir şey sorabilir miyim?
Olur sor
https://youtu.be/mYCnSvYhZVo 33:40 ncı sahneyi baştan sona izleyip sahne hakkında görüşünü söyler misin güzel mi kötü mü bir de en çok beğendiğin en çok beğnmediğin yerleri
3 tane evim olsa evleneceğim kişi ile evlenince çalışmam ki sjsjsj
Seni anloyorumda evle ne alakasivar? Bix evlerimizi yazmiyoruz soru sorarken.
Paranı harcayacak dostların yoksa o paranın bir anlamı yok.
Yalnızlık fakirliği sende benim gibisin bilmiyorum böyle ne olacak boş boş geçiyor yıllar
Ooooofffff ooooofffff
Mutlu olmanız çok zor, çünkü mal biriktiren kişi insan biriktiremez.
Mutluluğu nesnelerde arayan biri zaten mutlu olamaz öyle bir olgu yok
Senin mutsuzluğun evlerle ne alakası var çok güldüm😂
Ben beş parasızım mutsuz biriyim ne olacak halimiz
3 tanede sevgılı lazım sana mutluluk pompalamak icin
Bir partner bul ve doyasıya seks yap emin ol kendini çok iyi hissedeceksin😉
Benimde iki evim bir arabam var. Bende mutlu degilim. Para mutluluk getirmez zaten. Sende bende mutluluğu parada aramıyor, bilmediğimiz başka bir şeye ihtiyaç duyuyoruz. Mutluluğumuz da onu bulmaya kalmış sadece.
Birine aşıktım onunla olmadı. Şimdi ki mutsuzluğumun nedeni sanırım kardeşim hiç düşünmüyordum bile bir gün onsuz kalacağımı
Bu zamana kadar ne yaptıysan tam tersini yapmayı dene
Meselaa... Tam tersi ne olabilir?
Bu zamana kadar ne yaptığını bilmediğim için tam tersi için tavsiye veremiyorum
Demek ki gayrimenkul bir insanın mutluluğuna direkt etki edecek bir neden değilmiş
Arkadaşım yok. Gezmeyi tozmayı sevmem. Evden işe işten eve. Evde daha huzurluyum.
Senin sevilmeye ihtiyacın var bence para falan bir yere kadar
Çevre edinin, arada dışsrı çıkıp bi hava alın, hobilerinizi keşfedin.
Reele taşınmayacak, sanal ilişki olmayacak internet arkadaşlığı istersen yazabilirsin.
0 3 evin değilde, o 3 evle kac eve dokunduğun seni mutlu edebilir
Neden belirttin ev sayını? Mutluluğu başka yerde arama kendinde ara. Hata yapıyorsun.
Bence bol bol seks yap çok mutlu olursun bulutların üstünde uçarsın
3 tane evine erkek koy bak nasıl mutlu olursun 🤣😂😁😂
Belki de evden daha önemli şeyler. Mesela kendin gibi...
Evinin olması sana mutluluk getirecek diye bişi yok
3 evim var üçünüde kiraya verdim dünyayı geziyorum.
İşte mutluluk bu.
Çünkü çirkin birisin bende ayı idim 45 kilo verdim tanrica oldum
Ama o zengin bide fark var 😀
Mutlulukla evin ne alakası var. Sosyalles biraz.
ıban atayım bana zekat ver engelliyim hem bu şekilde sevaba geçmiş olur mutlu olursun.
3 tane evi söylemeyeydin iyiydi. Avına sinsice yaklaşan Katmandu timsahlarının dikkatini çekin...
Ahahahha😂
İzle gelirler birazdan
Benim bile gelesim geldi ya 😂
Valla böyle diyorum da benim de bı kafam karısmadı değil.
3 tane evi kendin mi aldın yoksa babadan miras mı. Bir işin mesleğin var mı? Umarım cevap vermeye tenezzül edersin. Trol isen eğer popiş*ne çakayım 😀
3 tane evinin olduğunu sürekli söyleme gereğinde bulunduğun için mutsuzsun bence
3 tane evinin olduğunu sürekli söyleme gereğinde bulunduğun için mutsuzsun
Evin var mutlu sanıyorlar... Mutsuzluk bikere bukasdımı gitmez
2 sinin farkını ayırt edemiyorsun ve para ile psikolojinin farkını medyada yapılan mizahlarla karıştırmışsın galiba. Büyük ihtimal 15 16 yaşındasın.
Bence sen yaşamaya korkuyorsun. Sevmeye korkuyorsun.
İşte böyle düşünce yapın olduğu için cahil kalmışsın 😄
Mutlu olman için önce mutsuz olacan sen umutsuz sun
İnsanlarla sohbet edin, güzel sohbetler edin. espri olsun, gülmeye ihtiyacın var
Para ile mutlu olunmuyor ha 1 olsun ha 3 fark etmiyor.
Hayata ret yemeyen herhangi bir konuda var mı öyle biri? Biri hayır dedi diye hayattan vazgeçecek kadar lüksüm yok. Kimsenin de olduğunu düşünmüyorum. Kendine bir iyilik yap. Kendin için yaşa lütfen
Bence hiç evin yok. Evinin olmasıyla ret almanın ne alakası var beyin 0. 3 evi olan ya da 10 evi olan reddedilemez mi?
3 tane evin var ama nerede işte normal yerde olması seni zengin yapmaz o 3 daire ile atasehirden 1 daire anca alırsın
Ataşehir de iyi yer he 😂😂
20 yıldır yaşıyorum ataşehirde artık kötü geliyor adı var sadece
Yok ya zaten semt olarak gezme olarak falan iyi bi yer değil. Sadece orada ki evler de pahalı o anlamda dedim tabi sen neresinde yaşıyosun o önemli ama. Çünkü atasehirin bi kısmı site falan zengin insanlar bi yeri ise normal gecekondu ve ya binalar yani normal düzeyde insanlar 😀
Batı Ataşehirde rezidanslar var iş yerleri var brandiumun oralar Ümraniye’ye bağlıydı ama batı Ataşehirde yer kalmadı brandium avm nin oralara kadar geldiler gelişti epey Ataşehir. Ümraniye belediyesinden çıktı merkez olan batı Ataşehire bağlı oldu
Batı atsşehirdn brandium avmnin oraya kadar lüks. Ben brandium avm nin oralardayım o civar işte
Ferhatpaşa ve Kayışdağı varoş oralara uzağım
Sen orta seviyede olanlardansın yani ne varoş kesim ne de lüks değilsin yani:)
Brandiumun orası rezidans dolu :) onlardan birindeyim işte
Rezidans fakir yeri mi oluyor
Ferhatpaşa yedpada da rezidanslar var diye duymuştum o taraf bana uzak kalıyor diye gitmiyorum epeydir 3-4 yılda bir geçerim geçersem
Tabi oradaki rezidanslar küçük ve ucuz
Ya karışık anlattığın için anlamadım ki tam olarak durumunu. Rezidansta yaşıyorsan ozaman senin durumunda iyi ya fakir olur mu hiç:) sende şanslı kişlerdensin ozaman ben maalesef okdr şanslı değilim. Bende Pendikteyim bu arada:)
Yok ya kızmadım ki
Ay aman kanka buradan dairemi satıp gidip zekeriyaköyden villa alıcam buradan sattığım daireye biraz ekleyip villa almak varken küçük dairelerin betonların arkasındayız
Şans değil bu bu dönemde almak şans biz önceden aldık
Tamam işte daha önceden falan bi şekilde alınmış var yani elinde. Şanslısın sonuç olarak :) villa falan bilmiyorum yani burası da iyi bence dur, sen villa almayı düşünüyosun bende indirimli yemek söylemek için en ucuz menü arıyorum onu bile söyleyemedim. Düşün ikimizin dertlerinin farkını:)
Kanki beni babam terk etti varlığın içinde yokluk çekiyorum bahajodpakckldşx
Bu daha kötü
Babamın üstüne ama babam satmadan satamam ki tıkıldım kaldım
Hem neden kendini küçümsüyorsun zenginler de tasarruflu oluyorlar mesela bende yemek yiyeceksem en uygun şekilde yerim alacağım şeyi olabildiğince uygununu almaya çalışırım bu tasarruf kötü bir şey değil ki
Ya bırak paran olsunda baban terketse ne olur. Tamam da sen tasarruf yapmaktan bahsediyosun benim ki öyle değil ben alamıyorum yani, indirimli alacak para bile yok tasarruf başka bişey. Düşün yani durumu mu
Bende her istediğimi alamıyorum babam vermediği için ama eşya aldığımız için sıkıştı annem. Annemle kardeşimde çalışıyor bu arada
Anladım ama benimle bir olamaz senin durumun o yüzden hiç örnek bile verme bence :) bu aradan burdan tek tek yazmakla uğraşıyoruz istersen yazabilirsin yanlış anlamazsan tabi öyle genel muhabbet için. Dertleşiriz muhabbetin benim gibi iyiye benziyo
Teşekkürler
Fitre ver zekat ver ben her gün seni arayıp nasıl mutlu ediyorum görrr
Mutluluk ev arabayla olmaz zaten. O dediğin bendede var ama senin kadar takıntı yapmıyorum çünkü acelem yok ama mutluyum böyle
Maddiyat her zaman mutluluk getirmez önemli olan manevî açıdan kendini mutlu edebilmen.
Yanlızlık bazen insanın en iyi arkadaşıdır bende yanlızım ama en azından hayatımda yanlış insanlar yok
Maneviyata arayın mutluluğu
Evlerinin olmasıyla mutluluğun ne alakası var
Neye sahip olduğun değil onları nasıl kullandığın önemli, hayatınızda aksiyonsuzluk var gibi, sahip olduğunuz imkan ve zenginlikleri bir amaca yöneltmezseniz sonuç hüsrandır...
Benimde var istediğimize alabiliyorum ama kimseye inancım güvenim ve sevgim kalmadı bu yüzden mutsuzum
Sanırım sende sevgi aşk istiyosun
Yok aşk istemiyorum zaten aşk yüzünden çok acı çektim. Biri vardı çok aşıktım sanırım ondan ayrılmayı kaldıramadım. Beni sevsende iliskimiz olmaz dedi hakaretler etti 5 ay gecmesine ragmen hala kendime gelemedim
kendinizi sewin hanfendi ya a. ond an sonr a gerisi g elir inŞAllah. bir de afyonkarahisara gelir bol bol benim ilen vakit geçirirseniz mutluluga ulasirsiniz ya a
3 evi de satip para bitene kadar gez dolaş teni insanlarla tanis
Namaz kıl mesela ama içten sadece mutlu olmak için değil parada arama mutluluğu insanlarla sosyalleş ret yediğin için kimseyle iletişim kurmaman kötü olmuş