"Çok yaralandım" diye bağıranlar, aslında en çok yaralayanlar olabilir mi?

.
.

Ne çok varlar etrafımızda, yakınımızda. Birilerini yaralamak için sınırlarını aşarlar, sonra haklılarmış gibi, tüm kinlerini kustuktan, her şeyi sayıp, kırıp, döktükten ve en zehirli kelimeleri bıçak gibi sapladıktan sonra; "hiç bir şey demiyorum Allah'a havele ediyorum." derler. Ne kadar acımasızlar ama asla bunun farkında olmazlar, çünkü onlar, kendilerinin küçücük, belkide olmayan mağduriyetlerine o kadar odaklılar ki, belkide olmayan o madğuriyetlerinin karşılığında kırıp, döktüklerine kör kalırlar.

Sizin de etrafınızda bu insanlar dan var mı?

"Çok yaralandım" diye bağıranlar, aslında en çok yaralayanlar olabilir mi?
Cevapla