Hem yararı olan, hem de zararı olan bir huy yani böyle tiye alın.


Biraz huysuz sert ve mesafeli bir yönüm var. Bu yönünden çoğu zaman nefret etsen de bazı zamanlarda gerçekten de hayat kurtarıcı olabiliyor. Çünkü ne kadar mesafe o kadar iyi bana göre. Böylelikle insanlarla diyalog kurarken çok fazla hayatıma girmelerine izin vermiyorum. En azından belli bir süre tanıyana kadar bu iş böyle devam ediyor
sakin bir insanım cabuk sinirlenmem sevdiğim huylarım sevmediklerim ise fazla değer vermek
Thenk youuuuu 🌸
Bütün huylarımı seviyorum sevmediğim bir huyum yok
Cevap
13Cevap
İnatçılığım, hem çok çorap örüyor başıma hemde çok işime yarıyor :D
İnatçılık iyi bir şey bence😂😂
Kesinlikle 😃
❤❤❤🌸🌺
Meraklı olmam mesela afrodit hanım nerede biliyor musun?
Siteyi kullanmıyor artık.
Radikal karar aldı diyorsun peki selam söyle 👋
Fazla kararlı olmak 😀
Benim gibi😂😂yapcam dedim bittirdim😂
Oldu bi kez yapcak bişey yok😂😂
Sevdiğim huyum=Çok yakışıklı olmak
Sevmediğim huyum =Çok yakışıklı olmak
Sevdiğim Huyum Sevdiğim Birine Değer Vermek Sevmediğim Bi Huyum Yok şu an
Merakli olmam, bazen iyi bazen kötü herseyi merak ediyorm
Otoriter olmam pozitif yanları olduğu gibi negatif yönleride var.

Asker olduğum için fazla disiplinliyim ama askerlikte buda hayat kurtarır
Gamsız olabilme durumlarım
Mükemmeliyetcilik
Üşengeç olmak
Var cabuk sinirleniyorum😶
Pere
Bahis
ablam babanla sevgili ve yatıyorlar
Önyargı
Fazla yardımseverim
Merhamet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?