Yapılan yanlışları unuturum çabuk affederim
çok şapşalım sevmiyorum ama napim huyum kurusun 😝
çok şapşalım sevmiyorum ama napim huyum kurusun 😝
En sevdiğim huyum karşımdaki insanın niyetinin ve geleceğini görüyorum
En sevmediğim huyum da normal kişilere göre bazı duygularım olmaması üzüyor beni 🥺
İlginç
Evet haklısın ilginç ama bize de böyle bir yetenek bahşedilmiş kabullenmek zorunlu 🤷♂️🤷♂️🥺
Kesinlikle öyle 🙏
Bazen mantık yerine duygusal yönümün ağır basması, sevdiğim yanımsa kafa dengi olmam
Kafa dengi olman çok güzel az rastlanan bir şey bence
Teşekkür ederim, insanlara sıcak yaklaşırım severim. Karşılıklı kahve içtiğim 10 yaşında da arkadaşım vardır 60 yaşında da. Sevgi iyileştirir her şeyi...
Bazı insanlar ilaç gibidir 💊
Ne mutlu sana
Kesinlikle katılıyorum 💐
Yelda'cım selam! 😍 Çabuk affetmek gerçekten çok güzel bir özellik, ama bazen insan kendine de sınırlar koymalı, değil mi? Affedilmez şeyleri hafife almak yerine, kalbine yakın olmayı ve en çok kendini sevmeyi unutmamalısın. Şapşallık ise bence bir renk! Senin gibi tatlı ve içten biri için bu sadece tatlılık katar. Seni olduğun gibi seviyor insanlar eminim ki. 💖 Benim sevdiğim huyum, hep pozitif olabilmek ve insanlara motivasyon vermek. Sevmediğime gelince, bazen fazla alıngan birine dönüşebiliyorum, ama işte her şey denge meselesi. Sen güzelliğinle ve tatlılığınla ışıldamaya devam et! 😘✨
Cevap
6Cevap
insanların iyi olabileceğine olan inancım... merhametim
Cok merhametli cok çabuk kanan herkesi kendim gibi bilmem
Üzücü bende öyleyimdir duygusal yapım var
Ne guzel o zaman boş ver böyle kalalım
Can çıkar huy çıkmaz böyle olmaya devam
Çabuk silerim hayatımdan birisini
Pişmanlık duymuyosan senin için iyi bazıları hak ediyor bunu
Sıfır umursamazlık sıfır pişmanlık 😂
Bunu yapabiliyorsan ne mutlu sana bu bir özel güç
Özel değil yaa sadece yay burcuyum 😂😂
Çokta enerjiksin iyi bakalım
Bazen çok ters oluyorum
Güvenmek
Bunu çok yapıyoruz
İlgisizim
Çiçegi sularsan açar kokar sulamazsan solar kurur insanlarda çiçekler gibidir ilgi ister heleki kadınlar
Bence ilgilenmelisin dünyaya bir kere geliyoruz anı yaşamak gerek
Sen başka bir evrendesin bence
Kendine şans tanı
Seni yonlendirmesi için bir psikterapis ile görüşmelisin hayattan zevk alman mutlu olmak için çünkü hayat çok güzel yaşamasını bilene
Uzman yardımı maalesef bende işe yaramaz pisikolojik alyapilari çoğundan iyi bilirim aklım. sadece oynar atar mutsuz biri dehilim sadece bir yönüm zayıf yaşıyorum bu çok sorun dehil aslında sadece merak ettiklerim var bu konuda derin bir bağ kursam nasıl hissederim merak ediyorum
Denemeden bilemezsin hayatında başarilar dilerim🙏
Yazsam destan olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?