Var. Amerika'dayım millete "kendine gel p. zevenk" diye atar gider yapıyorum. Geçen biri partide cevap verdi ben de şamar oğlanına çevirdim. Hiç hoş olmadı yanımda karı vardı gitti. kardeşim tekini tokatlayacam diye mutlu sondan oldum.
İstanbul'da ömrü pn geçince haliyle tezcanlı atik oluyorsun iki saniye içinde karşıya geçebilmen lazım sonra hiç olmadık yerden araba çıkıyor özellikle otobanlar Survivor pisti gibi yavaşsan elenirsin
Keşke her şeyi üstlenmek, halletmek psikolojisinden çıkıp kendimi şımartabilsem. Hayat bize durup dinlenmeyi değil de koşmayı öğretti. Başka türlüsünü bilmiyoruz.