Dönüşü olmayan yoldan dönmek mi zor yoksa o yolda ilerlemek mi daha zor?

#DeliMavi
8 EYLÜL 2022
Dönüşü olmayan yoldan dönmek mi zor yoksa o yolda ilerlemek mi daha zor?

#DeliMavi
8 EYLÜL 2022
O yolda ilerlemek zor. Dönüşü olmayan yol diye bir şey yok benim için. Çok eskiden bir adam kötü yolda olan bir kadını seviyormuş. Kadınla kaçıp evlenivermişler. Peki o kadın için o yol dönüşü olmayan bir yol olarak tanımlanmıyor muydu? En kötü durumdaki insan bile bugün kalkıp hayatını çizebiliyorsa hiçkimse hiçbir şeye zor dememeli. Zor sadece bir ön yargıdır. Öğrenilmiş çaresizliktir. Sınava 6 yıl girersin 7 de atanırsın zor dediğin sınava. Ya da evlisin diyelim eşiniz karaktersiz bir insan çıktı. Onunla ayrılın. Yok dönüşü zor diye düşünürse insan daha çok ezilir hayatta. İlerlemek o kişiyle o hayatı sürdürmek kesinlikle daha zor benim düşünceme göre. 🌼
Yolda ilerlemek daha zordur... Karşına çıkabilecek her zorluğa, engele karşı durabilmek, sağlam bir iradeye sahip olmak ve kararlı bir duruş sergilemek...
Hayatın her alanında en zoru budur.
Bana göre dönmek daha zor. Çünkü bir kere yola çıkmışsın rmek vermişsin ve bu yol için belki de canım dişine takmışsın yolu yarılamışken vazgeçmek ve pes etmek bir insan için en zor seçimlerden biridir bana göre. Her ne olursa olsun bu yolda ilerlemeli ve sonunu görmeli madem yola çıkmışız
Zor olan zihinde beliren belirsizliktir ve bu bertaraf edilmedikçe zorluklar devam eder yoksa zor olan bir şeyi insan kolaylaştırabilir
Bütün eigler için teşekkürler
Ricalar
Cevap
37Cevap
Dönüşü olmayan yoldan dönmek zor değil çünkü öyle bir seçenek yok adı üstünde dönüşü olmayan yol😅
Dolayısıyla ilerlemek zor.
Benim için dönmek yok ilerlerim.
ben bir yola çıkmışsam dönmem için gerçekten ciddi nedenlerim olması lazım, hayatıma büyük etki edebilecek nedenler. onun haricinde ne olursa olsun dönmem ve vazgeçmem. bu yüzden de dönmek benim için imkânsızla eşleştiğinden zor yapabileceğim duruma girebilir. elbette hayatıma etki eden bir nedene sahip olduğumda dönmekten de asla çekinmem ama yine de ilerlemek her zaman, dönmekten daha kolaydır bence.
Dönüşü olmayan yoldan dönmek daha zordur. Var olmayan bir yoldan dönemezsin sonuçta ama bir yolu güçlükle de olsa yürürsün...
Emekler boşa gitmesin diye geri dönmeyi tercih etmem. Yolun gidişi, emekleri zorlar hale gelirse o zaman dönmek gerekiyor.
İkiside zor değil. Sağılıklı olduktan sonra her şey kolay bence. Güçlü olmak gerekiyor mücadele gerekiyor. Bunun içinde sakin olmak gerekiyor güçlü durmak gerekiyor. Her gecenin bir sabahı vardır. Görelim mevlam neyler, neylerse güzel eyler.🙂
Dönüşü olmayan yoldan dönmek kolaydır. Ama ilerlemek kolay değildir, fedakarlık ister
Dönüşü olmayan yoldan nasıl dönebilirsin ki?
Dönüşü olmayan yolların bile dönüşü mümkündür yeterli işte ve gurur yapma...
Ehliyet yok sanırım
🤣🤣🤣 1995 yılından bu yana ehliyetim var.
Geri geri çıkmadan dönüşü olmayan kapalı yoldan nasıl döneceksin peki aydınlatırmısın beni
Bu yol karayollari değil, heee kralları ihlal edip geri vites takip sağ şeritten geri geri gidersen dönmüş olursun istedikten sonra her şey mümkün.
Kurallari*
Sen araç kullanma dönüşü olmayan yollara da girme harcanırsın
Burada mecazi bir soru sordum, o kadar ciddiye alma yaa...
Bunca yıldır ehliyetim var sıkıntı yaşamadım cezam yok. Harcanmam harcarım
Ayık olup akıllınolup vizyon sahibi olmak akıllı olmak bir afım atmadan önce başını değil sonunu düşünmeden gerekiyor düşük olmayan yollara girmemek için ... 🥂
Ya klavye ne döktürmüş öyle 🤣🤣
Alayının canı cehenneme bir canım var daima ileri mk ölen ölsün kalan kalsın sıkıntı yok ama dönmek kıvırmak dansöz işidir
Umudun hâla varsa dönmek zor ama umudun inancın tükenince yorulunca o yolda ilerlemek eziyet oluyor
Güzel soru :)
Bence dönüşü olmayan yoldan dönmek kolaydır ama ilerlemek cesaret ister diye düşünüyorum
Dönmek kolaydır, bitirirsin gider. Ama yolda yürümeye devam etmek... Herkesin harcı değil o yükü taşımak
dönüşü olmayan yol ölümdür geri kalan her şey hallolur
Ikisini de bir zorluğu yok Bence ikisi de bir akıl esintisine bakar
Biraz da yolda ne kadar ilerlediğine bağlı. Her ikisi de zordur ama.
3 yıl oldu bir yola girdim dönüş yok dönsen kimse yok
Doğru yoldaysam dönmek zor olur.
Yolumdan pişman olduysan, gitmek zor olur.
Dönüşü yoksa dönmeye de gerek yokmuş demek ki.
İnsan yoluna çıkan bütün çakıl taşlarına rağmen yürümeye devam etmeli. Yolcuyuz hayat da
Her yolun bi cikisi vardir en kotu yol calismasina denk gelir geri donersin merak etme
Dönüşü olmayan yoldan nasıl dönecem ki 🤔
Ya herro ya merro der dümdüz yürürüm
Dönüşü olmayan yola hiç girmedim. Umarım bundan sonra da girmem
adı üstünde dönüşü olmayan yoldan dönmek mantıksız diğeri mantıklı
Zararın neresinden dönersen kardır mantığında hareket edersek dönmek gerek.
Dönüşü olmayan bir yoldan dönmek zor neden? karşına çıkacak bütün şeyleri gözden geçirerek dönüşu olmayan yola sapma
Yolda ilerlemek zor olsa da bir şekilde ilerliyorsun ama geri dönmek çok zor yaşayıp gördüm.
Dönüşü olmayan dönülmez denilen demirden yollardan dönmek daima daha zordur.
Al birini vur ötekini
Dönüşü olmayan yoldan nasıl döncez qq
Yolun sonundaki ihtimalleri gözden geçiririm
Yalnisin neresinden donersen kardir
Bile bile gitmek daha zor
Ben geri dönmem ileri doğru koşar adım giderim.
Dönmek daha çok zor
sigaraya zam var diyolaaa
B. ktan bir durum.
Tabii ki o yolda ilerlemek zor
Her yol paris, sıkıntı yok bam bam bam 😂😂😂
Zorda ilerliyorsun yoksulluk fakiri mucit yapar
Yarıladığım yolu geri dönmek
İlerlemek daha zor oluyor
Deneyip göreceğiz açık ve net,,,
ilerlemek daha zorlar
Dönüşü olmayan
ilerlemek
Ben dönmem
İlerlemek zor.
Daima ileri giderim
Dönmek
İlerlemek zor
dönmek zor
İlerlemek
İlerlemek
İlerlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?