Kaybettikten sonra kıymetini bildiğiniz bir şey oldu mu hayatınızda?

Kaybettikten sonra kıymetini bildiğiniz bir şey oldu mu hayatınızda?

İnsanız beşeriz, şaşarız, şaşırabiliriz.
Ben yapmam ya da ben yaşamam bunu diyebileceğimiz hiçbir konu yok aslında bu hayatta. Ama gerçekten bir şeyi yitirdikten sonra kıymetini bilmek, değerini anlamak çok geç kalınmış bir durum.
Affı yok demek istemesem de, tadı kaçmış oluyor. Her şey vaktinde, zamanında güzel..

Bu her konu için geçerli sağlığımız, dostluklarımız, yaşadığımız güzel bir hikaye vs. her şey için..

Kaybettikten sonra kıymetini bildiğiniz bir şey oldu mu hayatınızda?
Cevapla